Gå til innhold

Mistanke om kjønnssykdom


Bracken

Anbefalte innlegg

For godt over 7 måneder siden hadde jeg tilfeldig sex i utlandet. Brukte kondom, 95% sikker på at den ikke sprakk. Men har da fått noen plager i ettertid.

- 1 uke etter fikk jeg lyskesopp. Dette gikk bort etter bruk av canesten.

- 2 månder etter fikk jeg  ledd og muskelsmerter , disse smertene har vært av å på i flere månder. Legen testet meg for gikt , det var det ikke.

- Har i lang tid vært rød på tuppen av penis. Har også hatt stikkende smerter i penis , smertene har godt over. Legen har undersøkt penis , han sa ikke noe spesifikt om rødheten. 

- Utvekster nederst på penishodet. Legen mente det var kjønnsvorter . Har nå brukt to medikamenter mot dette men ingen av dem hjelper. Jeg tror det kanskje er pearly penile papules. 

- Testet meg for klamydia , hadde ikke det.

Jeg frykter at det kan være en alvorlig sykdom som syfilis eller HIV. Det skal sies at jeg ikke har hatt de klassiske symptomene for disse to sykdommene som f.eks feber og utslett.

Kanskje jeg ble smittet via noen sår på fingrene når jeg tok av kondomen? 

Har vært hos lege tre ganger og han faller stadig tilbake på konklusjonen som er kjønnsvorter/HPV. 

Syns det er merkelig at alle disse plagene kommer etter den hendelsen i utlandet , er det en sammenheng eller bare ren tilfeldighet ? Det skal sies at jeg er overnervøs for å ha en soi , det kan kanskje gjøre plagene verre. 

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...