Gå til innhold

Flytte til annen by, noen som har tatt risikoen før?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har ikke hatt angst eller slike plager hele helgen... og det er første gangen dette har skjedd på 21 år... så dere mener at jeg skal gå uansett om jeg føler meg overrasket over å være symptomfri hele helgen? 

Ja du kan mene at eksen ikke er problemet. Det er din mening, men tror ikke du ville satt pris på samme behandling. Ville du synes det var greit å bli behandlet som jeg har beskrevet? Ja da er det deg. Men jeg mener at da må du være ganske så underdannig dame... Det er ikke sikkert at han har noe problemer, men han har iallefall behandlet meg dårlig. 

Jeg skrev at jeg prøvde med innlegget jeg skrev (hvor jeg ramset opp plagene dine) å få deg til å se at det ikke bare er eksen som er problemet. Dette har du vridd til å bli at jeg mener at det var kun du som var årsaken til at det ble slik det ble med eksen din. Din årsak, din skyld at det ble brudd. Du har missforstått meg. Prøv å lese innleggene igjen så ser du det.

Jeg har aldri sagt at jeg synes det han har gjort mot deg er ok.

Og deretter begynner en beskrivelse av meg som person. Underdanig denne gangen. Du som er så opptatt av å ikke kalle folk ting her inne? Er det ok synes du?

Om jeg synes det er greit å bli behandlet slik du har blitt? Tror du virkelig det eller er det bare noe du kaster ut av deg? For deretter å kalle meg underdanig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Lillemus skrev:

På'n igjen... Ellers har jeg tenkt samme tanker som Påskelilje - vil du ikke søke hjelp så kan du vise at du ikke trenger det ved ikke å skrive noe som helst mer her inne om eksen din eller dating. Om du surrer like mye i rl som her inne så synes jeg faktisk litt synd på ungene dine, det virker ikke som du tenker på hvordan dette påvirker dem?

Jeg surrer innvendig. Ingen av barna eller noen i familien eller andre i virkeligheten merker til det. Jeg har spurt dem alle om hvordan min adferd er. Og de sier at de har aldri merket til noe av dette surret. I såfall må alt skje inni meg. Og her inne. Jeg har aldri hatt noen i virkeligheten som jeg har pratet om dette surret inni meg om . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ColaZero skrev:

Jeg skrev at jeg prøvde med innlegget jeg skrev (hvor jeg ramset opp plagene dine) å få deg til å se at det ikke bare er eksen som er problemet. Dette har du vridd til å bli at jeg mener at det var kun du som var årsaken til at det ble slik det ble med eksen din. Din årsak, din skyld at det ble brudd. Du har missforstått meg. Prøv å lese innleggene igjen så ser du det.

Jeg har aldri sagt at jeg synes det han har gjort mot deg er ok.

Og deretter begynner en beskrivelse av meg som person. Underdanig denne gangen. Du som er så opptatt av å ikke kalle folk ting her inne? Er det ok synes du?

Om jeg synes det er greit å bli behandlet slik du har blitt? Tror du virkelig det eller er det bare noe du kaster ut av deg? For deretter å kalle meg underdanig?

Jeg sa det med underdanig fordi jeg misforsto svaret ditt. Beklager. 

Jeg synes eksen min faktisk er en stor egoistisk drittsekk. Og han fortjener ikke mer dveling . Jeg ønsket å tro bedre om han men det får jeg slutte med. Han er en stor drittsekk punktum. . Jeg skulle aldri latt meg behandle slik jeg ble. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg sa det med underdanig fordi jeg misforsto svaret ditt. Beklager. 

Jeg synes eksen min faktisk er en stor egoistisk drittsekk. Og han fortjener ikke mer dveling . Jeg ønsket å tro bedre om han men det får jeg slutte med. Han er en stor drittsekk punktum. . Jeg skulle aldri latt meg behandle slik jeg ble. 

Den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...