Gå til innhold

Kommer psykologer e.l innom dette forumet i blant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer. Er det noen psykologer, psykiatere eller andre som jobber i helsevesenet som kikker innom dette forumet for eksempel for å lære noe, eller få innsikt i enkelte emner og temaer?

Anonymkode: d0e15...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen skal de lære da? Om hvordan det er å ha kjærlighetsorg? Eller hvor glade folk er i jula?

Anonymkode: 6e6d4...623

Det er stort sett det det går i for tiden.

Men det kan være noen anonyme her.

Hvem vet.

Anonymkode: be34c...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer. Er det noen psykologer, psykiatere eller andre som jobber i helsevesenet som kikker innom dette forumet for eksempel for å lære noe, eller få innsikt i enkelte emner og temaer?

Anonymkode: d0e15...c71

Det ser jeg ikke bort ifra. Jeg tipset min psykiater og han ble veldig interessert ihvertfall. Psykia leser her vet jeg og helt sikkert annet helsepersonell også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius

Psykia svarer av og til men det er en stund siden sist jeg så h*n var her. Vet andre også er innom men de informerer ikke om at de er psykologer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer. Er det noen psykologer, psykiatere eller andre som jobber i helsevesenet som kikker innom dette forumet for eksempel for å lære noe, eller få innsikt i enkelte emner og temaer?

Anonymkode: d0e15...c71

Det hadde vært fint med noen innspill og ord fra leger og psykologer her inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes både psykiatere, psykologer og assleger i psykiatri som er innom, men ingen presenterer seg med tittel.

Anonymkode: 7962d...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes både psykiatere, psykologer og assleger i psykiatri som er innom, men ingen presenterer seg med tittel.

Anonymkode: 7962d...d4e

Ja jeg tenker også at noen kan komme innom. Men før var det en fast psykolog her inne utifra hva jeg forstår ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja jeg tenker også at noen kan komme innom. Men før var det en fast psykolog her inne utifra hva jeg forstår ? 

Fra tidens morges fram til februar i år.

Anonymkode: be34c...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes både psykiatere, psykologer og assleger i psykiatri som er innom, men ingen presenterer seg med tittel.

Anonymkode: 7962d...d4e

Og hvordan vet du det? 

Tror de fleste leger og psykologer er såpass oppegående at de ikke gidder bruke sin fritid på et forum som det her.

Anonymkode: 6e6d4...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra tidens morges fram til februar i år.

Anonymkode: be34c...2a3

Det hadde iblant vært fint med en gratis psykriater på nett. En som kunne gi tips og ideer for hvordan mestre og tenke anngående visse situasjoner osv. En ting har livet lært meg: og det er at det er ikke alltid like lett å være menneske. Hjernen er komplisert. Det er ikke lett å være like perfekt som man ønsker alltid. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan vet du det? 

Tror de fleste leger og psykologer er såpass oppegående at de ikke gidder bruke sin fritid på et forum som det her.

Anonymkode: 6e6d4...623

Njaa.. Nå er det jo julebord-sesong, så da er sikkert en del innom her for å finne underholdning som kan presenteres på julebordet... Mange godbiter å velge blant her... 

Anonymkode: 75c4b...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Njaa.. Nå er det jo julebord-sesong, så da er sikkert en del innom her for å finne underholdning som kan presenteres på julebordet... Mange godbiter å velge blant her... 

Anonymkode: 75c4b...dbd

Nå er De litt vel frekk.

Anonymkode: be34c...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det finnes flere av dem på helt vanlige forum enn akkurat her, der de slipper jobb relaterte ting men kan slå i hjel tid som anonyme og prate skit og fornuft som alle andre på forum.

Anonymkode: 735ae...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er De litt vel frekk.

Anonymkode: be34c...2a3

Sier du De til meg? Hvilket tidsepoke er du fra?

Anonymkode: 75c4b...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du De til meg? Hvilket tidsepoke er du fra?

Anonymkode: 75c4b...dbd

Forrige århundre.

Anonymkode: be34c...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...