Gå til innhold

Litt lei nå.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har ikke piggsko og tør ikke nå gå ute for det er mye snø. Og så blir det vel regn så fryser det på. Kjøpte meg Grete Waits sko da men de glipper. 

Hva med trimsykkel? 

Anonymkode: e1d21...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har ikke piggsko og tør ikke nå gå ute for det er mye snø. Og så blir det vel regn så fryser det på. Kjøpte meg Grete Waits sko da men de glipper. 

Kjøp deg brodder om du ikke har råd til et par piggsko. Har du tenkt å sitte inne hele vinteren og skylde på at det kan være glatt ute? Det blir for enkelt. Ønsk deg gode sko med pigger i julegave av samboeren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med trimsykkel? 

Anonymkode: e1d21...be7

Har noe lignende men blir sliten med en gang, men tror det er tyngre enn sykkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Kjøp deg brodder om du ikke har råd til et par piggsko. Har du tenkt å sitte inne hele vinteren og skylde på at det kan være glatt ute? Det blir for enkelt. Ønsk deg gode sko med pigger i julegave av samboeren din!

Ja kan ønske meg det av han. Skulle vært så sprek som han er, en det blir jeg nok aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kan ønske meg det av han. Skulle vært så sprek som han er, en det blir jeg nok aldri. 

Du kan ikke sikte så høyt. :) Målet ditt må være overkommelig - f.eks. at 1. februar skal du klare å gå 30 min i godt tempo uten at det føles som du skal dø. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har noe lignende men blir sliten med en gang, men tror det er tyngre enn sykkel. 

Du kan stille inn hvor mye motstand det skal være på sykkelen.

Anonymkode: 5797c...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Du kan ikke sikte så høyt. :) Målet ditt må være overkommelig - f.eks. at 1. februar skal du klare å gå 30 min i godt tempo uten at det føles som du skal dø. :) 

Ja får ha det som mål :) Men tror ikke trim fikser hodet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan stille inn hvor mye motstand det skal være på sykkelen.

Anonymkode: 5797c...365

Ja prøvde på det, men ble jo sliten av det og. Er virkelig i dårlig form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja prøvde på det, men ble jo sliten av det og. Er virkelig i dårlig form. 

Poenget med å trene er jo å bli sliten!

Anonymkode: 5797c...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du er inne på noe der. De har jo frisklivssentralen da, der trener de en gang i uken. Kunne blitt med der, så går jeg litt med kontakten fra dagsenteret en gang i uken. Men det er ikke langt da. 

Du burde blitt gitt et konkret tilbud med "tvunget" oppmøte. Denne greia med "kom hvis du føler deg i form" legger opp til en maktkamp mellom ræva og viljestyrken.

Hvis treningsgrunnlaget er tynt er dette en maktkamp ræva går seirende ut av så fort det ikke er strålende sol. 

Ræva blir veldig god å sitte på etter hvert. Så god at man ikke engang kommer seg fram til dørstokkmila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget med å trene er jo å bli sliten!

Anonymkode: 5797c...365

Ja. Skiftet på sengene her om dagen og ble sliten, trusa mi var våt. Det er det verste, å svette mellom bena. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja. Skiftet på sengene her om dagen og ble sliten, trusa mi var våt. Det er det verste, å svette mellom bena. 

Dette er informasjon vi ikke trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Janus30 skrev:

Du burde blitt gitt et konkret tilbud med "tvunget" oppmøte. Denne greia med "kom hvis du føler deg i form" legger opp til en maktkamp mellom ræva og viljestyrken.

Hvis treningsgrunnlaget er tynt er dette en maktkamp ræva går seirende ut av så fort det ikke er strålende sol. 

Ræva blir veldig god å sitte på etter hvert. Så god at man ikke engang kommer seg fram til dørstokkmila.

Sant det,ræva er god å sitte på. Jeg er lat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Dette er informasjon vi ikke trenger. 

Å, er det ikke normalt å svette mest mellom bena da? Trodde det var naturlig jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja får ha det som mål :) Men tror ikke trim fikser hodet mitt. 

Jeg blir også fort sliten av å være sosial, men jeg tåler vesentlig mer nå enn før. Nå er vel jeg også mer fysisk aktiv enn deg. Ja, en blir frustrert når en ikke får til det en vil, men en kan ikke bare gi opp å bli liggende. Nå fikser ikke trim hodet mitt heller, men med trim så blir hodet så utrolig mye bedre. Hvis en spiser noenlunde sunt i tillegg så blir kroppen enda gladere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Jeg blir også fort sliten av å være sosial, men jeg tåler vesentlig mer nå enn før. Nå er vel jeg også mer fysisk aktiv enn deg. Ja, en blir frustrert når en ikke får til det en vil, men en kan ikke bare gi opp å bli liggende. Nå fikser ikke trim hodet mitt heller, men med trim så blir hodet så utrolig mye bedre. Hvis en spiser noenlunde sunt i tillegg så blir kroppen enda gladere.

Ja får satse på at hodet blir bedre og da,er så rar i hodet for tiden. Får prøve meg frem, ta et skritt av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å, er det ikke normalt å svette mest mellom bena da? Trodde det var naturlig jeg. 

Det er mye som er helt normalt som folk burde holde for selv. Svettevåte truser er et godt eksempel på noe som ikke trenger å bli publisert på Internett. Du har ingen plikt til å opplyse forumet om intime detaljer. 

Å skrive noe på nettet er det samme som å rope det ut på torget. Å være kritisk blir bare viktigere og viktigere. Jeg syns direkte synd på unger som får sin barndom dokumentert på nettet av ukritiske foreldre med kamera. 

Endret av Janus30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har negative symptomer så det holder ,jeg er svært lite sosial, jeg har ikke lyst til å gjøre noe særlig, bare å sette inn i oppvaskmaskinen var et uoverkommelig ork.Ble jeg med for å gå en tur pustet jeg som en val etter en liten oppover bakke.

Men så fikk mannen ny jobb og måtte reise bort flere uker av gangen og vi som har hund, da måtte jeg ut på tur da ,hunden krevde jo sitt den.Hver dag ut på tur og med det fikk jeg mer energi. Det er ikke sånn at jeg bobler over at energi og tiltakslyst nå heller ,men jeg får gjort unna det som må gjøres uten å bli sliten og i et rimelig tempo. Og den fysiske formen er ganske bra ,ikke får en så mange vonter i kroppen heller når en beveger seg litt.

Jeg skjønner at du ikke orker og at det er stor sannsynlighet for at du ikke kommer til å klare å gjøre det som trengs for å komme i bedre form, fordi du ikke må sånn som jeg måtte. Så får bare håpe at det dukker opp noe som kan hjelpe deg. 

 

Anonymkode: aaa6d...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Janus30 skrev:

Det er mye som er helt normalt som folk burde holde for selv. Svettevåte truser er et godt eksempel på noe som ikke trenger å bli publisert på Internett. Du har ingen plikt til å opplyse forumet om intime detaljer. 

Å skrive noe på nettet er det samme som å rope det ut på torget. Å være kritisk blir bare viktigere og viktigere. Jeg syns direkte synd på unger som får sin barndom dokumentert på nettet av ukritiske foreldre med kamera. 

Men det er vel like vanlig det som å svette under armene? Men der svetter jeg ikke så mye. Alt er jo en kropp. 

Vet ikke helt om det er det samme som å rope det ut på torget da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det er vel like vanlig det som å svette under armene? Men der svetter jeg ikke så mye. Alt er jo en kropp. 

Vet ikke helt om det er det samme som å rope det ut på torget da. 

Det er ikke noe vi ønsker, eller trenger, vite.

Anonymkode: 5797c...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...