Gå til innhold

Hjelp - dama mi har mer enn nok lyst med seg selv, men ingen lyst med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en mann på 46 år som har vært sammen med en og samme dame som er 56 år gammel i 7 år nå. Vi har flere ganger vært fra hverandre, men hver gang er vi blitt sammen igjen. Jeg synes vi har ett fantastisk forhold, hun er veldig omsorgsfull og god med meg i en vanskelig periode nå. Problemet er bare det at hun har svært mye seksuell lyst på seg selv, men overhodet ingen lyst på meg. Jeg har spurt henne om hun ikke savner sex og om hun har slike følelser for meg. Hun svarer at hun er veldig glad i meg, men savner ikke sex med meg, og har ikke slike følelser for meg. Hun har fjernet begge eggstokkene, har godt kontrollert diabetes type 2 og muligens lavt stoffskifte. Det kan gå flere uker, kanskje måneder mellom hver gang hun har sex med meg, mens hun har sex med seg selv mange ganger om dagen. Hun bruker sex-leker når hun er alene, men liker ikke det når hun er sammen med meg. Mitt spørsmål til gynekologen er: Vær så snill og kom med ett råd om hva jeg skal gjøre for å få henne til å snu lysten fra seg selv over på meg. Jeg blir dypt såret når det er slik som dette, og føler at det er meg det er noe galt med, at jeg ikke duger for henne. Hva skal jeg gjøre? Vennlig hilsen, Frustrert mann 

Anonymkode: 50aaf...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er dessverre ikke noe jeg som gynekolog kan hjelpe deg med, men kanskje andre her på forum som har gode råd?

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg er en mann på 46 år som har vært sammen med en og samme dame som er 56 år gammel i 7 år nå. Vi har flere ganger vært fra hverandre, men hver gang er vi blitt sammen igjen. Jeg synes vi har ett fantastisk forhold, hun er veldig omsorgsfull og god med meg i en vanskelig periode nå. Problemet er bare det at hun har svært mye seksuell lyst på seg selv, men overhodet ingen lyst på meg. Jeg har spurt henne om hun ikke savner sex og om hun har slike følelser for meg. Hun svarer at hun er veldig glad i meg, men savner ikke sex med meg, og har ikke slike følelser for meg. Hun har fjernet begge eggstokkene, har godt kontrollert diabetes type 2 og muligens lavt stoffskifte. Det kan gå flere uker, kanskje måneder mellom hver gang hun har sex med meg, mens hun har sex med seg selv mange ganger om dagen. Hun bruker sex-leker når hun er alene, men liker ikke det når hun er sammen med meg. Mitt spørsmål til gynekologen er: Vær så snill og kom med ett råd om hva jeg skal gjøre for å få henne til å snu lysten fra seg selv over på meg. Jeg blir dypt såret når det er slik som dette, og føler at det er meg det er noe galt med, at jeg ikke duger for henne. Hva skal jeg gjøre? Vennlig hilsen, Frustrert mann 

Anonymkode: 50aaf...668

Det er kanskje ikke det at hun har lyst på sex med seg selv sånn sett (jeg aner ikke, bare tolker) men at hun synes det er mer behagelig med orgasmen fremfor hele sexgreia akkurat nå? Kanskje du kan spørre om du kan få lov til å gi henne orgasme, enten ved å slikke henne eller ved å bruke en vibrator på henne (uten at du kler deg naken og gjør deg klar for sex).

Anonymkode: 4a15b...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Takk for tipset, jeg skal forsøke dette. Det kan være du har rett i det, fordi hun har bedt meg være mer sjenert i det store og det hele. Eksempel: hun setter ikke pris på det når jeg kommer naken ut av dusjen fordi jeg har for vondt i ryggen til å tørke meg skikkelig og kle meg før jeg kommer ut av badet. Hun har rett og slett ikke behov for å se meg naken nå. Hun er selv svært sjenert og klarer ikke å vise meg kroppen sin. De få gangene vi har sex, så dekker hun til seg.

Anonymkode: 50aaf...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...