Gå til innhold

Suspendert fra Kvinneguiden.


Mari Y

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sprøeste var at jeg skal ha svertet en folkegruppe. Tror det er enkelte av disse moderatorene som kanskje ikke har satt seg så nøye inn i hva sverting av folkegruppe er akkurat 😂? 

Jeg er jo av dem som faktisk utfordrer rasistiske holdninger, så...hæh?! 

Uff, jeg må le. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mari Y skrev:

Det sprøeste var at jeg skal ha svertet en folkegruppe. Tror det er enkelte av disse moderatorene som kanskje ikke har satt seg så nøye inn i hva sverting av folkegruppe er akkurat 😂? 

Jeg er jo av dem som faktisk utfordrer rasistiske holdninger, så...hæh?! 

Uff, jeg må le. 

Eller ensidig meningspåvirkning/ propaganda. Merkelige greier, hvem er det som styret det forumet egentlig? 

Men altså, da er det ganske mange å ta av der inne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mari Y skrev:

Eller ensidig meningspåvirkning/ propaganda. Merkelige greier, hvem er det som styret det forumet egentlig? 

Men altså, da er det ganske mange å ta av der inne 

Velkommen i klubben. Nei, de moderatorene der inne er ikke helt i vater.

Anonymkode: 36796...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
19 minutter siden, Mari Y skrev:

Og jeg lurer på om det er mulig å kontakte KG ang dette evt klage på det? 

Hei,

Konflikter i forhold til KG er noe du må ta opp med dem, vi ønsker ikke at du starter diskusjoner om det her på doktoronline.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Admin Doktoronline skrev:

Hei,

Konflikter i forhold til KG er noe du må ta opp med dem, vi ønsker ikke at du starter diskusjoner om det her på doktoronline.no.

Ok, takk for tips. Tror jeg skal klage det inn, om det ikke kommer flere forslag her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen i klubben. Nei, de moderatorene der inne er ikke helt i vater.

Anonymkode: 36796...ca8

Hehe... halve Kvinneguiden er ganske ensidig meningspåvirket. I alle fall politikk- og debattforumet. Enten går det bare i snakk om muslimer og innvandrere (for det meste negativt) ellers er det menn vs kvinner. Blir jo ikke mer hakk i plata enn disse trådene opp og annen i mente 😂. Men musikktrådene og historikk- trådene er ikke så verst, akkurat og det er nyttig å bruke til praktiske ting. Men skal gi meg forøvrig, så jeg ikke blir kastet ut her òg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg er utestengt i ca 29 dager(ja kom med samfunnstjenesten, nå takk:P). Så det går greit, men det visst en og annen sutrekopp som driver masserapportering til moderatorene  da de ikke har noe bedre fore. De får bare holde på. Skjønner ikke at de gidder, heller, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
1 time siden, Mari Y skrev:

Ok, takk for tips. Tror jeg skal klage det inn, om det ikke kommer flere forslag her inne:)

Gjentar: Vi ønsker ikke at dette temaet er noe du starter diskusjoner om her inne. Stenger tråden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gjest låste denne emne
Forumassistent

Nå er det sånn at Kvinneguiden og Doktor Online begge eies av Egmont og har samme forumansvarlig. Det er imidlertid moderatorer som avgjør utestengelser, så det må du ta opp med dem. Du kan sende en mail til [email protected].

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig (både der og her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...