Gå til innhold

Utestengning fra forum.


Mari Y

Anbefalte innlegg

Så forrige tråd ble låst av administrasjonen, jeg spør bare hva man kan gjøre om man blir stengt ute fra et forum på heller tvilsomme grunnlag? Er det mulig å klage på dette, om man mener grunnlaget er for dårlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Mari Y skrev:

Så forrige tråd ble låst av administrasjonen, jeg spør bare hva man kan gjøre om man blir stengt ute fra et forum på heller tvilsomme grunnlag? Er det mulig å klage på dette, om man mener grunnlaget er for dårlig? 

Ikke med det nazi-regimet de kjører på KG. 

Anonymkode: 3015a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke kontaktet moderatorer når man er utestengt dessverre, men jeg tror antagelsen din om at du er utestengt på gyngende grunn er korrekt om det har skjedd nylig..

Anonymkode: 7e958...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Hvilket forum er det? Hvis det er kg så skal du ha fått en melding om hvorfor og utestengelse skal ikke skje før du har fått ett antall advarsler og da helst for samme regelbrudd flere ganger. 

Du kan sende mail til admin eller forumansvarlig. Jeg kan hjelpe hvis ikke du finner adressen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 2.56, BamseLiten skrev:

Hvilket forum er det? Hvis det er kg så skal du ha fått en melding om hvorfor og utestengelse skal ikke skje før du har fått ett antall advarsler og da helst for samme regelbrudd flere ganger. 

Du kan sende mail til admin eller forumansvarlig. Jeg kan hjelpe hvis ikke du finner adressen selv.

Jeg fikk det, men synes grunnlaget er litt tynt. Vil egentlig ikke diskutere KG så mye her, for det var visst ikke greit iflg administrasjonens regler. Så må respektere det. Men KG opererer litt rart til tider, er inntrykket. Jeg fikk vite at noen moderatorer tydeligvis operer på en måte de ikke skal der borte, og at folk masserapporterer. Heldigvis er det bare ca én mnd jeg blir utestengt, men tror jeg skal skrive til administrasjonen personlig så snart det gir seg. Oppfordrer andre til å gjøre det samme om de opplever lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.11.2017 den 1.49, Mari Y skrev:

Så forrige tråd ble låst av administrasjonen, jeg spør bare hva man kan gjøre om man blir stengt ute fra et forum på heller tvilsomme grunnlag? Er det mulig å klage på dette, om man mener grunnlaget er for dårlig? 

Har du opplevd det samme? Jeg også. For mitt vedkommende så er jeg desverre utestengt på livstid, og det er ingenting som kunne gjøres med det :). Men du har nok en kortere utestengelsesperiode antar jeg? 

Jeg håper faktisk at hele kvinneguiden går ned fra hele nettet, og at det kommer noen nye bra forumer istedet.  Er gjerne ikke så rart at jeg håper det med tanke å at jeg er utestengt på livstid. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/23/2017 den 1.49, Mari Y skrev:

Så forrige tråd ble låst av administrasjonen, jeg spør bare hva man kan gjøre om man blir stengt ute fra et forum på heller tvilsomme grunnlag? Er det mulig å klage på dette, om man mener grunnlaget er for dårlig? 

Du får melde dem til politiet og håpe på tiltale ;).  Hvem forventer du egentlig at skal ta tak i dette?

 

Seriøst - la det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Xtra skrev:

Du får melde dem til politiet og håpe på tiltale ;).  Hvem forventer du egentlig at skal ta tak i dette?

 

Seriøst - la det ligge.

Politiet gidder ikke å ta tak i sånnt. Jeg har spurt dem om forumet ved en sak tidligere som hendte der inne, og da sa politiet at det forumet lever sitt eget liv fullt med drama og tull. Og ristet på hodet av hele forumet. Er mye drama der inne. Kan ha bedret seg nå, hvem vet? Men jeg forholder meg til den livslange utestengelsen og holder meg unna siden jeg ikke er velkommen der. 

Enig. Det beste for trådstarter er å la det ligge :) . Ikke bry deg, trådstarter. Bare la det være sånn. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 1.56, AnonymBruker skrev:

Ikke med det nazi-regimet de kjører på KG. 

Anonymkode: 3015a...ed2

Er noe med hele forumet... Jeg er utestengt på livstid fordi jeg lagde nye brukere når jeg var utestengt. Jeg er enig i at det burde jeg ikke gjort. Jeg følte urettferdighet og laget nye, men de ble oppdaget. Jeg ble utestengt i første omgang fordi jeg skrev slik som jeg gjør her inne. For mye om følelser. Men her inne aksepteres det mer tydeligvis. 

Jeg har nå vært utestengt i nesten 2 år, og har ikke laget en ny bruker selv om jeg egentlig ikke har noe å tape på det... er jo utestengt på livstid, men aksepterer dommen de ga selv om jeg synes den var unødvendig lang. Men jeg har ikke forståelse for at de ikke ga gi meg sjansen om et år / to år eller noe lignende. Synes utestengelsen er drøy. Men det er ikke helt et forum for meg lenger uansett. Klarer meg fint uten. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Xtra skrev:

Du får melde dem til politiet og håpe på tiltale ;).  Hvem forventer du egentlig at skal ta tak i dette?

 

Seriøst - la det ligge.

Nei, men det er mulig å skrive en epost tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Kan du ikke slutte å snakke om utestengelsen din? Har jo sett snart 20 tråder om det..

Lagde bare 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mari Y skrev:

Nei, men det er mulig å skrive en epost tror jeg. 

Ble du utestengt for en periode eller livstid? 

Jeg skrev e-post men det hjalp ikke. De sto fast ved den livslange utestengelsen. Jeg mener at de kunne gitt meg et år eller to eller fem, istedet for livstid. 

"Håper på et nytt og bedre forum på nettet. Ja jeg håper virkelig at det kommer noe nytt forum som gjør at alle brukere bruker det forumet istedet for kivnneguiden. Håper på at kvinneguiden blir mindre og går under ;) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Ble du utestengt for en periode eller livstid? 

Jeg skrev e-post men det hjalp ikke. De sto fast ved den livslange utestengelsen. Jeg mener at de kunne gitt meg et år eller to eller fem, istedet for livstid. 

Tror i alle fall det kan være verdt forsøket. Det virker som at det er noen som er litt spesielt ivrige av moderatorene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mari Y skrev:

Tror i alle fall det kan være verdt forsøket. Det virker som at det er noen som er litt spesielt ivrige av moderatorene. 

Det er verdt forsøket. Er bedre å få et negativt svar enn å ikke forsøke. Jeg fikk et negativt ett. Jeg har forklart at jeg mener at livstid er drøyt!. Men forsøk!. Og håper du kan skrive her hvordan det gikk. ;)  . Send en mail til dem !!! ;) Støtter deg 100 prosent, for det er utrolig mange ufine brukere der inne som aldri blir stengt ute, samme hva de gjør. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mari Y skrev:

Lagde bare 2

Mener jeg har sett mange flere tråder.

Men uansett er det å bli utestengt fra Kvinneguiden en måned cirka på nivå med å tråkke på en brunsnegle i alvorlighetsgrad. Ta det med knusende ro og gi faen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Mener jeg har sett mange flere tråder.

Men uansett er det å bli utestengt fra Kvinneguiden en måned cirka på nivå med å tråkke på en brunsnegle i alvorlighetsgrad. Ta det med knusende ro og gi faen..

Verre å tråkke på en brunsnegle... det er liv.... Dreper ikke dyr uten at jeg må nødt ;) .. Jeg er sånn ;) 

Men jeg mener at en måned er ingenting ihenhold til hva jeg er: livstid... :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Verre å tråkke på en brunsnegle... det er liv.... Dreper ikke dyr uten at jeg må nødt ;) .. Jeg er sånn ;) 

Men jeg mener at en måned er ingenting ihenhold til hva jeg er: livstid... :) 

Det skulle mamma og pappa visst, som driver og salter ihjel brunsnegler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det skulle mamma og pappa visst, som driver og salter ihjel brunsnegler :) 

min mor og far gjør det samme.... men du vet du hva jeg gjør for noe: på jobben om jeg ser fluer og enkelte typer dyr så skal vi egentlig drepe de... men jeg redder de ut ;) . Har heldigvis støtte av noen andre kollegaer som er lik meg der. hehe. Mens noen klapper til de så lett som ingenting. Mens jeg får dårlig samvittighet av tanken på å drepe. Men jeg spiser jo dyr i maten, men jeg vil helst ikke spise dyr, og jeg klarer ikke å drepe... Får dårlig samvittighet om jeg dreper et lite dyr.... sånn har jeg vært siden jeg var liten. Jaja jeg er litt rar gjerne,... men jeg tror at de har et verdig liv de også. Men forstår jo at man ikke kan ha dyr/ insekter overalt... foreks.... 

Ja jeg er er rar sånn sett... ;) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Mina1 skrev:

Politiet gidder ikke å ta tak i sånnt.

Politiet du liksom. Det var ironisk ment, vel.

Anonymkode: 3015a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...