Gå til innhold

- For å bli helbredet, må du gi opp uføretrygden din


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir ikke bedre av at profilerte politikere som Listhaug og Hareide står frem og hyller han og svindelforetaket. 

https://www.nettavisen.no/video/--for-a-bli-helbredet-ma-du-gi-opp-ufretrygden-din/3423392201.html

Stadig nye videoer av Jan Hanvold fra TV Visjon Norge kommer fram i lyset. Les mer om hans kontroversielle videoer her. 

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

HAN ER EN SVINDLER!!!!

Men slipper unna loven fordi han svindler i Jesu navn! Kristne har som kjent bedre moral enn de ufrelste massene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er uenig i måten dette blir sagt på så « pirker» det bort i noe som jeg opplever som vanskelig. Jeg får veldig dårlig samvittighet.  Jeg er ikke så desperat etter å bli frisk lenger fordi tanken på det som forventes av meg da er skremmende. Det er trygghet i å være uføretrygdet. Man har funnet en måte å leve på som man kjenner og slår seg til ro med. Spesiellt hvis man da også er kommet til et punkt der det man strever med ikke er uutholdelig men ganske greit å leve med. 

Anonymkode: 3581f...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer absolutt ikke det denne løgneren lirer av seg, men det kan tolkes på flere måter. Om du blir frisk, må du også regne med å jobbe og fungere i jobb igjen ettersom du da ikke oppfyller kravene til uføretrygd. Men om det skulle skje meg, får han ikke én krone verken av uføretrygden eller lønnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, da er det 1000 kroner fra Drammen. Ja! Kjempebra! Da er det bare å stå på her og be sammen med oss her! Kjære Jesus vi bare takker deg Herre, for at du har holdt Visjon Norge på lufta nå i 13 år...vi bare priser deg herre -for at vi forløser disse pengene her nå..i Jesu navn - takk for dine finansengler, som er ute og virker her - mot da satans engler, Mamons engler som prøver å holde pengene tilbake - fra dine barn og de troende, og for at ditt rike skal gå frem (..) i Jesu navn (..) halleluja, amen, så da ringer du inn, ikke sant, du ringer inn, du ringer inn (..)...Så kjære venn løs nå lommeboka di, løs nå bankkontoen din, la det flyte inn i Guds rike, hans herlighet, så skal du se at det lønner seg å så i troen, og da skal du få plebe guddommelig økonomi...(..) Så løs nå lommebok di mann, så løs nå kontoen din søster, så skal du se at du skal fylle den opp, ja den skal fylles opp så det skal flyte over for deg, ja du halleluja du skal se den flyter over, for Gud han har lovt at den som gir han skal få.. Og halleluja vi fryder oss igjen! Vi blir salige her, vi blir helt fulle her av den hellige ånd og amen og halleluja og takk og lov for den store visjons norge-familien, og så hører vi fra deg, amen! ""

 

 

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Halleluja!!!! I Jesu Kristi navn! OMG!!!

Noe kommer til å skje hvis du sender inn 50.000 kr!!!

 

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det helt greit å håne og latterliggjøre kristne?. Alle andre må man ha respekt for. Uansett religion , rase eller legning. 

Anonymkode: 3581f...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det helt greit å håne og latterliggjøre kristne?.

Du syntes svindelpredikanten Hanvold er en god ambassadør for de kristne?

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noe kommer til å skje hvis du sender inn 50.000 kr!!!

 

Anonymkode: 37857...acf

Ja får gi de femti tusen så ordner alt seg! Fy faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det helt greit å håne og latterliggjøre kristne?. Alle andre må man ha respekt for. Uansett religion , rase eller legning. 

Anonymkode: 3581f...0e5

Hvem er det som får pengene? Jeg nekter å tro at Jesus er med på dette, han var en god mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Hvem er det som får pengene? Jeg nekter å tro at Jesus er med på dette, han var en god mann. 

Det er Hanvold som får pengene. Folk blir lurt trill rundt av denne fyren! Det har ingenting med kristendom å gjøre.

Endret av Trine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Trine skrev:

Det er Hanvold som får pengene. Folk blir lurt trill rundt av denne fyren! Det har ingenting med kristendom å gjøre.

Nei det har ikke det! Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengs penger for å drive kristent arbeid som det gjør i idrett og annet arbeid.

Når det er sagt så har jeg aldri før hørt så mye pengesnakk på denne måten, og der så mye av pengene går til personen selv.

Men ellers har jeg hørt mye bra på visjon norge.

Anonymkode: bb2d8...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det trengs penger for å drive kristent arbeid som det gjør i idrett og annet arbeid.

Når det er sagt så har jeg aldri før hørt så mye pengesnakk på denne måten, og der så mye av pengene går til personen selv.

Visjon Norge driver på sånn hele tiden.

Prost: – Det er ganske avskyelig

Flere fra det kristne miljøet i Norge reagerer på hvordan TV Visjon Norge AS samler inn penger. – Jeg syns det er forkastelig, sier prost Trond Bakkevig til NRK.

https://www.nrk.no/norge/prost_-_-det-er-ganske-avskyelig-1.13197177

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visjon Norge driver på sånn hele tiden.

Prost: – Det er ganske avskyelig

Flere fra det kristne miljøet i Norge reagerer på hvordan TV Visjon Norge AS samler inn penger. – Jeg syns det er forkastelig, sier prost Trond Bakkevig til NRK.

https://www.nrk.no/norge/prost_-_-det-er-ganske-avskyelig-1.13197177

Anonymkode: 37857...acf

I Hanvold sine programmer ja. Men de har jeg sluttet å se. Men det er mange andre program som er bra. Evangeliesenteret sine program liker jeg å se, og også mange andre.

Anonymkode: bb2d8...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I Hanvold sine programmer ja. Men de har jeg sluttet å se. Men det er mange andre program som er bra. Evangeliesenteret sine program liker jeg å se, og også mange andre.

Anonymkode: bb2d8...d5a

En kanal basert på løgn og bedrag.

Image may contain: 2 people, people smiling, text

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
2 timer siden, Trine skrev:

Det er Hanvold som får pengene. Folk blir lurt trill rundt av denne fyren! Det har ingenting med kristendom å gjøre.

Det er da sånn kristendommen har operert i alle år. Bare att Hanvold er enda ett hakk grådigere. Se alle tv-pastorene i statene ,mange av de har store formuer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av problematikken omkring uføretrygd tror jeg skyldes at så mange aldri får noen diagnose. Mye tid for pasienten spilles da det aldri pblir full visshet om diagnose. 

Anonymkode: 35eec...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...