Gå til innhold

- For å bli helbredet, må du gi opp uføretrygden din


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye av problematikken omkring uføretrygd tror jeg skyldes at så mange aldri får noen diagnose. Mye tid for pasienten spilles da det aldri pblir full visshet om diagnose. 

Anonymkode: 35eec...8ed

Trodde man måtte ha en diagnose for å få uføre?

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Det er da sånn kristendommen har operert i alle år. Bare att Hanvold er enda ett hakk grådigere. Se alle tv-pastorene i statene ,mange av de har store formuer. 

Det betyr ikke at det har noe med kristendommen å gjøre fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det satan som prøver å så tvil i folket,han har prøvd seg på Evangeliesentret også,men dem fant ikke noe galt.Og Hanevold gikk etter Noske lover.

Alt som er av Gud blir stående. Tror at Visjon Norge er et Guds verk, derfor blir den stående. Gud velsigne Tv visjon Norge og alle som jobber der. Ber om nåde og stor styrke for dem. Det Satan har brukt som et ødeleggende våpen, har Gud snudd og gjort til velsignelse. Gud bruker nå programmet " Brennpunkt" til sjelers frelse. De som til vanlig aldri har sett på visjon Norge vil nå etter "Brennpunkt" begynne å se på denne kanalen.

Anonymkode: 4521f...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er det satan som prøver å så tvil i folket,han har prøvd seg på Evangeliesentret også,men dem fant ikke noe galt.Og Hanevold gikk etter Noske lover.

Alt som er av Gud blir stående. Tror at Visjon Norge er et Guds verk, derfor blir den stående. Gud velsigne Tv visjon Norge og alle som jobber der. Ber om nåde og stor styrke for dem. Det Satan har brukt som et ødeleggende våpen, har Gud snudd og gjort til velsignelse. Gud bruker nå programmet " Brennpunkt" til sjelers frelse. De som til vanlig aldri har sett på visjon Norge vil nå etter "Brennpunkt" begynne å se på denne kanalen.

Anonymkode: 4521f...473

Jeg vil heller ikke snakke vondt om troende mennesker eller Gud. Jeg forstår også en del av det som ligger bak uttalelsene til Hanevold fordi jeg selv har erfaring med kristne miljøer. Men jeg forstår også at mennesker reagerer på noen av uttalelsene til Hanevold. Han er litt for « husvarm» i sin egen kanal og tenker ikke over at det han sier kan oppleves uforståelig og støtende for menesker utenfor det miljøet han er i. Ting han ikke trenger å si eller ting som kunne blitt sagt på en mer mild og nådig måte. Det er jo ikke meningen å støte mennesker fra Gud med å la de føle seg fordømmt?. Sannhet er viktig. Men Gud er full av nåde og sannhet. Jeg kjenner mange kristne som synes dette med Hanevold er vanskelig. Fordi de ikke alltid er enig med han samtidig som de har lært at man skal velsigne og støtte hverandre som kristne. 

Anonymkode: 3581f...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
21 timer siden, Trine skrev:

Det betyr ikke at det har noe med kristendommen å gjøre fordet.

Hva mener du kristendommen står for da?

 

Personlig tror jeg ikke på det. Men da jeg gjorde så jeg på det som "gud er alt og jeg er ingenting". Det er en giftig religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de ikke alltid er enig med han samtidig som de har lært at man skal velsigne og støtte hverandre som kristne. 

Den holdningen er ganske skummel. Vi kjenner alle til den katolske kirken og overgrep mot barn.

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den holdningen er ganske skummel. Vi kjenner alle til den katolske kirken og overgrep mot barn.

Anonymkode: 37857...acf

Helt uforståelig hvordan du kunne konkludere med dette ut fra det jeg skrev. Det viser at folk leiter etter å finne det verste ut av det som har med kristne å gjøre uansett. 

Anonymkode: 3581f...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uforståelig hvordan du kunne konkludere med dette ut fra det jeg skrev. Det viser at folk leiter etter å finne det verste ut av det som har med kristne å gjøre uansett. 

Anonymkode: 3581f...0e5

Du skriver at man skal velsigne og støtte hverandre som kristne. 

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Hva mener du kristendommen står for da?

 

Personlig tror jeg ikke på det. Men da jeg gjorde så jeg på det som "gud er alt og jeg er ingenting". Det er en giftig religion.

Kristendom er en religion. Så er det noen gale mennesker som har funnet ut at de kan tjene seg rike på naive mennesker. Det har ingenting med religionen å gjøre. Jeg kommer fra en kristen familie. Selv om jeg ikke er kristen selv har jeg måtte forholde meg til det kristne miljøet. Ikke et miljø jeg tenker snakke veldig varmt om, men det var ingen som mente at gud var alt og de var ingenting. Selv for kristne har et menneskeliv en stor verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at man skal velsigne og støtte hverandre som kristne. 

Anonymkode: 37857...acf

Man støtter hverandre slik man støtter et familiemedlem. Det betyr ikke at man er ening i alt de gjør men man velger å være en venn som vil den andre vell likevel. Det er ikke en sekt der man blindt aksepterer den andres handlinger uansett. Tvert imot så er man ærlig med hverandre når man ser at den andre gjør feil.  Det er absolutt ikke akseptabelt med overgrep og ingen støtter det !!. 

Anonymkode: 3581f...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Slik tror også jeg det er i praksis. Men jeg har også inntrykk av at det " store bølet" har svevende diagnoser og går sånn i åresvis kanskje mer eller mindre bevisst av " systemet".

Mer og mer synes jeg også at alle disse krisene som debatteres og " skyller inn over oss" gjør at sorteringssamfunnet som mange varslet fremvekst av før om årene bare fosser frem. Alt av goder blir bare mindre og mindre for alle. Offentlighet må vike overalt. Samtidig kjennes personvernet helt istykkerslått. 

 

Anonymkode: 35eec...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 21.11, Worrysome plenty skrev:

Det er da sånn kristendommen har operert i alle år. Bare att Hanvold er enda ett hakk grådigere. Se alle tv-pastorene i statene ,mange av de har store formuer. 

Ikke bare Hanvold. Den katolske kirke fex råder over enorme verdier.

Anonymkode: 37857...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...