Gå til innhold

Påvirker det levealder - singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener dere? Kjenner dere noen som har levd livet sitt som singel å blitt ganske gammel? 

Er det normalt i dag å være singel noen år eller hopper alle fra forhold til forhold? 

Anonymkode: 14406...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Det kommer an på hvordan man lever, ikke hvem man lever med. men statistiske er ektepar sunnere enn single. Da de drikker/røyker mindre og spiser sunnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/24/2017 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere? Kjenner dere noen som har levd livet sitt som singel å blitt ganske gammel? 

Er det normalt i dag å være singel noen år eller hopper alle fra forhold til forhold? 

Anonymkode: 14406...b11

Gifte menn lever lengre enn single menn. Vet ikke hvordan det er med kvinner.

http://www.kk.no/livstil/derfor-lever-kvinner-lenger-enn-menn-67861230

Gifte med utdanning lever lengst.

https://forskning.no/aldring-demografi-samfunnsgeografi/2009/05/gifte-med-utdanning-blir-eldre

Anonymkode: 79787...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 24.11.2017 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere? Kjenner dere noen som har levd livet sitt som singel å blitt ganske gammel? 

Er det normalt i dag å være singel noen år eller hopper alle fra forhold til forhold? 

Anonymkode: 14406...b11

Ja, kjenner noen single som har blitt ganske gamle.

Kjenner også mange som er single i årevis, mer eller mindre frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Ja, kjenner noen single som har blitt ganske gamle.

Kjenner også mange som er single i årevis, mer eller mindre frivillig.

Sånn som meg: 2 år som singel...men jeg synes ikke det er lenge. Det er iallefall ikke lenge når man ikke vil ta til takke med hvem som helst :) . Har fått høre en del kommentarer om at noen synes at det er veldig ille at jeg har gått 2 år som singel, og at det er altfor lenge og liksom krise.... Men jeg synes det hadde vært en større krise om jeg tok meg til takke med hvem som helst, eller hoppet fra forhold til forhold hele tiden. Og tror ikke at man lever lengre om man lever i et ulykkelig forhold heller... - da er det bedre å være singel. 

Det som jeg savner mest er nærkontakten. Men samtidig så er jeg jo ikke bare interessert i sex. Har barn, og får veldig mye av det sosiale selskapet dekket pga dem. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...