Gå til innhold

Kan årsaken til at jeg ikke orker å søke jobb være latskap?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

På 26.11.2017 den 15.58, Mina1 skrev:

Hva mener dere? Jeg burde søke jobb. Men kan årsaken ligge i latskap fremfor det psykiske? Altså at det er meg som rett og slett burde ta meg sammen og er lat? Er så trøtt på fritiden at jeg har nok med å holde meg oppe. 
Noen andre som har vært i stiuasjoner der de burde søke jobb/ søke ny jobb, men føler at de ikke klarer det? 

Det sies : ta tak.. gjør noe ... men jeg føler at jeg blir ødelagt av å bare forsøke å ta tak. ... 

Det å søke jobb krever at man viser seg fra sin beste side og er på hugget. Er man trøtt og sliten av ulike grunner tror jeg at det kan føles som et ork å søke på jobb, stille på intervju osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Depressa skrev:

Det å søke jobb krever at man viser seg fra sin beste side og er på hugget. Er man trøtt og sliten av ulike grunner tror jeg at det kan føles som et ork å søke på jobb, stille på intervju osv. 

Det er det. Det er et ork å søke når man er sliten, og ikke føler seg helt bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er det. Det er et ork å søke når man er sliten, og ikke føler seg helt bra. 

Har du laget deg en ny bruker bare for å kunne dra opp tråden på nytt? :P

Anonymkode: 8cae4...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du laget deg en ny bruker bare for å kunne dra opp tråden på nytt? :P

Anonymkode: 8cae4...67d

Hvilke bruker er det? Jeg har kun en bruker, og det er Mina1 :o. Du er anonym,... Du kunne fortalt dette med brukernick siden du tror at jeg opererer med to brukernavn..vel?  :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mina1 skrev:

Hvilke bruker er det? Jeg har kun en bruker, og det er Mina1 

Muligens en som har misforstått eller husker feil om utestengningen du har skrevet om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, laban skrev:

Muligens en som har misforstått eller husker feil om utestengningen du har skrevet om?

? Utestengelsen på kg .. ? Den kan forklares og har ingenting med nåtiden å gjøre. Det var vanskelige situasjoner som oppsto der inne mellom brukere som kjente hveandre. Vil ikke komme nærmere innpå det men jeg tror de fleste ville forstått situasjonen om de hadde blitt forklart den. Men nok om det.

Jeg lager ikke flere brukere. Har aldri blitt kastet ut fra dette forumet. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Mina1 skrev:

? Utestengelsen på kg .. ? Den kan forklares og har ingenting med nåtiden å gjøre. Det var vanskelige situasjoner som oppsto der inne mellom brukere som kjente hveandre. Vil ikke komme nærmere innpå det men jeg tror de fleste ville forstått situasjonen om de hadde blitt forklart den. Men nok om det.

Jeg lager ikke flere brukere. Har aldri blitt kastet ut fra dette forumet. 

Jeg vet alt det. Jeg forsøkte å forklare hvorfor du ble spurt om du hadde laget en ny bruker her. Det kan tenkes at noen blander sammen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mina1 skrev:

Hvilke bruker er det? Jeg har kun en bruker, og det er Mina1 :o. Du er anonym,... Du kunne fortalt dette med brukernick siden du tror at jeg opererer med to brukernavn..vel?  :) 

 

1 time siden, laban skrev:

Jeg vet alt det. Jeg forsøkte å forklare hvorfor du ble spurt om du hadde laget en ny bruker her. Det kan tenkes at noen blander sammen litt.

Jeg spurte om hun hadde lagd en ny bruker fordi brukeren "depressa", som er ganske ny og tilfeldigvis har samme samlivsbruddsproblemer som mina1 plutselig dro opp en 1mnd gammel, død tråd :P

Anonymkode: 8cae4...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg spurte om hun hadde lagd en ny bruker fordi brukeren "depressa", som er ganske ny og tilfeldigvis har samme samlivsbruddsproblemer som mina1 plutselig dro opp en 1mnd gammel, død tråd :P

Anonymkode: 8cae4...67d

Jeg hadde aldri dratt opp denne tråden. Men jeg og depressa er ikke samme. Poengterer nok en gang at det blir feil å tro at jeg har flere brukere. Jeg lager ikke flere brukere. For hvorfor skal jeg det ? 

Er nok flere som kan ha samme typen kjærlighetsproblemer som meg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om hun hadde lagd en ny bruker fordi brukeren "depressa", som er ganske ny og tilfeldigvis har samme samlivsbruddsproblemer som mina1 plutselig dro opp en 1mnd gammel, død tråd :P

Anonymkode: 8cae4...67d

Aha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, laban skrev:

Aha ;)

Jeg hadde vært sprø om jeg laget nye brukere for å skrive om min tidligere såre hendelse. Nei jeg har bare en bruker og det kommer jeg alltid til å ha om dere lurer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg vet ikke med deg men jeg vet hvorfor jeg selv har problemer. Jeg er ikke søtten år lenger.Jeg er oppfarende av type og er mye deprimert og plages sterkt med min mors smerter og jeg forstår lite kaudervelsk. Men jeg har alltid passet meg selv.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 29.12.2017 den 22.44, AnonymBruker skrev:

Har du laget deg en ny bruker bare for å kunne dra opp tråden på nytt? :P

Anonymkode: 8cae4...67d

Nå er du litt konspiratorisk, vel. Jeg fant historien til depressa. Det ligner ikke mye på Mina1s historie, bortsett fra at de sliter etter brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gargamel skrev:

Nå er du litt konspiratorisk, vel. Jeg fant historien til depressa. Det ligner ikke mye på Mina1s historie, bortsett fra at de sliter etter brudd.

Og mange kan slite etter et brudd. Jeg fikk høre av lege at det er regnet som innenfor "normalen" å slite i to år etter brudd. Noen kan til og med slite hele livet. Men i mitt tilfelle så var det mer måten det ble avsluttet på enn hva det er av kjærlighetssorg. Jeg var ikke lei meg over at han ikke er interessert i meg som forhold, men jeg ble lei meg av måten han avsluttet på. Det var mest den som var vanskelig. Jeg klarte ikke å stole på han fra starten av så ... egentlig var hele forholdet ikke noe forhold. :) . Tror også depressa sliter på sin måte.. noe som er helt naturlig etter et brudd. Men jeg har det mye bedre nå. Får bare en gang i blant noen tanker om hvorfor det ble sånn osv... men klarer å kaste bort de tankene ganske fort. Er på vei fremover!. 

Jeg lager ikke flere brukere. Ser ingen mening i å ha flere brukere på forumet. Da hadde jeg vært sprø :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...