Gå til innhold

Livredd!


Snuppa90

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det jeg trodde var UVI også viste det seg og ikke være det allikevel. Jeg har smerter i underlivet som er uutholdelige og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det kiler og svir og buldrer i tissen og spesielt i klitoris faktisk. Noen ganger oppfatter jeg også smerter i skjeden og rumpa. Når jeg klemmer nederst på magen så sprenger det og noen ganger oppfattes det som om jeg er kåt. At alt blodet har havnet i klitoris og utgjør smertene. Er redd jeg må leve sånn eller at jeg har klitorisme. Det hjelper litt å holde der det gjør vondt, men det går ikke over. Har holdt på i en uke nå og jeg gråter jevnlig. Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må også opplyse at jeg har PCOS, ikke hatt mensen på flere år og sliter med store psykoske vansker.  Så jeg sover ikke om natta på grunn av dette. Redd for orgasmer ut av kontroll og slikt hvis det er klitorisme jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Snuppa90 skrev:

Må også opplyse at jeg har PCOS, ikke hatt mensen på flere år og sliter med store psykoske vansker.  Så jeg sover ikke om natta på grunn av dette. Redd for orgasmer ut av kontroll og slikt hvis det er klitorisme jeg har. 

Start hos fastlegen, om det er så vondt at du gråter så ring så snart legekontoret åpner i morgen og få time på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror dessverre ikke at jeg kan hjelpe deg, dine symptomer er ikke tegn på noen spesiell sykdom. Det er ikke grunn til å være 'livredd'. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Det er selvsagt ikke normalt å ha smerter, men det er ikke alltid at man finner en klar  årsak. Jeg håper at du kan få hjelp hos din fastlege. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...