Gå til innhold

Oppgir dere ikke årsak når dere sletter innlegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vondt i tillegg å gruble på hva galt jeg har skrevet.

Anonymkode: 06f9f...830

Som regel begrunner vi ikke sletting.

Ditt innlegg ble imidlertid slettet fordi innlegg som primært uttrykker tanker om selvmord,  er egnet til å uroe andre samt at du postet et lignende innlegg for noen få dager siden. Siden det ikke er fagperson tilknyttet forumet for tiden, har vi lavere terskel for sletting av slike innlegg enn vi har hatt tidligere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Som regel begrunner vi ikke sletting.

Ditt innlegg ble imidlertid slettet fordi innlegg som primært uttrykker tanker om selvmord,  er egnet til å uroe andre samt at du postet et lignende innlegg for noen få dager siden. Siden det ikke er fagperson tilknyttet forumet for tiden, har vi lavere terskel for sletting av slike innlegg enn vi har hatt tidligere. 

 

Ok.Skal forsøke å holde alt for meg selv.

Anonymkode: 06f9f...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vondt i tillegg å gruble på hva galt jeg har skrevet.

Anonymkode: 06f9f...830

Det du gjør er å kontakte Kirkens SOS eller mentalhelses hjelpetelefon(og dette kan administrasjonen tipse om når de sletter innlegg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2. desember 2017 den 0.41, Mari Y skrev:

Det du gjør er å kontakte Kirkens SOS eller mentalhelses hjelpetelefon(og dette kan administrasjonen tipse om når de sletter innlegg). 

De bør det. Det kan hjelpe mange. Men ikke meg.

Anonymkode: 06f9f...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De bør det. Det kan hjelpe mange. Men ikke meg.

Anonymkode: 06f9f...830

Gi det en sjanse. Om det kanskje ikke hjelper helt, kan det 'lette på trykket'. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mari Y skrev:

Gi det en sjanse. Om det kanskje ikke hjelper helt, kan det 'lette på trykket'. 

Jeg har prøvd det før. Men jeg tror nok mange andre kan ha nytte av det.

Anonymkode: 06f9f...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...