Gå til innhold

Kramper i eggstokk?


Nordlænding92

Anbefalte innlegg

Nordlænding92

Hei!

Jeg har ganske ubehagelige "kramper" i venstre side hvor eggstokken er. De er såpass sterke at jeg må krøke meg sammen når de kommer.

Gikk på p-plaster tidligere me  Jeg har sluttet med prevensjon for ca 1.5 månde siden da vi bestemte oss for å prøve å få barn.

Etter dette har jeg hatt 3 mensen. Siste har jeg nå, og blødningen har eskalert ekstremt siden jeg sluttet. Har ikke spesielt sterke menssmerter, men disse krampene kom nå og er ekstremt plagsomme og bekymrer meg ganske mye...

går ikke på noe annen medisin, og fikk disse krampene i løpet av 1 dag av mens på natten og de kommer og går i løpet av hele dagen... Kjenner de også når jeg tisser...

Takk for svar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er veldig liten informasjon om deg. Din alder? Om du har vært gravid, hvor lenge du brukte p-p-pille?

P-pille eller p-plaster stopper eggløsningen og reduserer menstruasjonssmerter og mengden av blødning. Smerter ved eggløsning varer kort tid, men kan være intense. Kan du utdype litt, også om hvor lenge smertene varer.

Da kan jeg utdype mitt svar.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...