Gå til innhold

Mindre smerter under menstruasjonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at mange sliter med store smerter under mensen. Har selv hatt normale plager til tider. Jeg har i de siste to årene fått noen skjelettplager/smerter. Har smerter av dette hver dag og må ofte ta sterke smertestillende,men under menstruasjon føles det faktisk mye bedre. Smertene føles til tider veldig redusert under mensen. Er dette bare noe jeg innbiller meg eller kan mensen faktisk være godt for noe?

Anonymkode: 8a425...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du må ta sterke smertestillende piller for dine skjelettsmerter, er det sannsynligvis tabletter som også kan hjelpe for menstruasjonssmerter. Menstruasjonen har ikke annen funksjon enn å rense ut den gamle slimhinne så en nye kan vokse frem.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...