Gå til innhold

Vondt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

22 år. Går på p-piller

Har hatt en del smerter ut rundt hoftestrekker og hoftekammen. Så mitt spørsmål er bare: sitter eggleder og eggstokk helt ut mot benet i hofteleddet? Eller sitter de lenger inn? Og sitter de dypt så hvis det er smerte fra de så er det dyp smerte? 

 

Har vært hos Gynokolog og alt er fint, men jeg bare lurer på hvor de sitter i forhold til andre ting

Anonymkode: 47dfd...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Eggleder og eggstokker sitter ikke ved hoftekammen, men lengre inne og i dypet. Smerter kan imidlertid 'stråle ut' til andre områder. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sitter de så langt ut eller mer mot midten? Men hvis smerten sitter i hofta så har det vel ikke noe med det å gjøre? Det kan jo stråle fra hofte og utover også. 

Anonymkode: 47dfd...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Nå tror jeg at vi skal avslutte også denne tråden. Det er 3.lange tråd vi har hatt i gang og vi kommer tilsynelatende ikke videre. Jeg har forsøkt å svare på dine spørsmål, men du fortsetter. Det må ta slutt engang.

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...