Gå til innhold

Kraftig blødning etter konisering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Fikk for snart tre uker siden utført en konisering da jeg hadde CIN2 celleforandringer. Har blødd litt helt siden det, men i dag startet det brått å blø noe voldsomt, har fylt tre store nattbind på en time og når jeg sitter på do drypper det hele tiden. Jeg fikk en resept av legen når jeg var på koniseringen på Cyklokapron som jeg skulle ta hvis blødningene var mer enn dobbelt av en mens. Jeg vil si at det nå er ihvertfall fire ganger så mye. Har tatt cyklokapron nå, men lurer på om det er best å ta disse og vente å se om det roer seg eller om jeg bør ringe til gynekologisk avdeling på sykehuset som utførte koniseringen? Er det vanlig at det blør så mye, så lenge etter inngrepet? 

Anonymkode: 9a90c...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Kan det være menstruasjon som er kommet? Forsøk med Cyklokapron 2-3 tabletter x 3-4 og se om det blir mindre blødning. Hvis det øker på, ta kontakt med klinikken som opererte deg.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ikke menstruasjon, for det var masse friskt, tynt blod og det rant så mye tilslutt at jeg dro til legevakten da jeg begynte å bli svimmel. Fikk beskjed om at det var en stor blødning men ikke noe de kunne gjøre annet enn at jeg skulle ta cyklokapron. Nå har det heldigvis roet seg så håper det fortsetter sånn. Hvor lenge bør jeg ta cyklokapron hvis det har roet seg nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...