Gå til innhold

Hvor er dere på forumer ifra?


AnonymBruker

Hvor er dere på forumer ifra?   

19 stemmer

  1. 1. Hvor er dere på forumer ifra ?

    • Osloområdet / like utenfor Oslo
      10
    • Hedmark
      0
    • Rogaland
      1
    • Hordaland
      3
    • Trondheim, .. Trøndelag
      2
    • Møre og Romsdal
      1
    • Sogn og Fjordane
      1
    • Bodøområdet/ Harstad
      0
    • Tromsø
      0
    • Nord-norge
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet er dere fra? Er de fleste fra samme sted eller er vi spredt rundt? :)

Anonymkode: 0597c...f7c

Jeg er fra Sørlandet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Bor i Trondheim, men føler faktisk ikke at jeg kommer fra noen bestemt plass. Jeg bodde 6 steder før skolealder. Snakker østlandsdialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BamseLiten skrev:

Du glemte Sørlandet, jeg kan ikke stemme Rogaland liksom og Oslo blir også helt feil 😐

Alternativ-lista er litt underlig, særlig for steder nord for Trøndelag.  Jeg vil tro de fra f.eks. Oppland eller Buskerud også har problemer med å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra oslo ja, men flyktet, og virker ikke som jeg er den eneste på forumet som gjorde det, merkelig :ph34r:

Anonymkode: 31b0b...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BamseLiten skrev:

Du glemte Sørlandet, jeg kan ikke stemme Rogaland liksom og Oslo blir også helt feil 😐

Det er meg som laget tråden ;) .

Sorry... Det var ikke meningen å glemme sørlandet!!!!! ... Jeg kan ikke rette tråden igjen men sørlandet skal jo absolutt få være med i dette også, så de som er fra sørlandet eller annet jeg har glemt å skrive opp: skriv det!. 

Morsomme er at noen av oss kan nesten være naboer. Men litt gøy å tenke på at her sitter vi fra ulike deler av Norges land å skriver. Med ulike dialekter osv. Koselig det også :) . 

Jeg har jo vært på ferie der en del av dere bor hehe. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, laban skrev:

Alternativ-lista er litt underlig, særlig for steder nord for Trøndelag.  Jeg vil tro de fra f.eks. Oppland eller Buskerud også har problemer med å velge.

Jeg skulle kunne gått inn å rettet opp i det, men jeg kan ikke siden jeg opprettet den i anonym bruker. Beklager dette. 

Til dere som ikke får plassen sin registrert: ta det som et kompliment og skriv den vidunderlige plassen dere er fra tydelig ;) . Er meg som ikke hadde Norges kart foran meg. .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg skulle kunne gått inn å rettet opp i det, men jeg kan ikke siden jeg opprettet den i anonym bruker. Beklager dette. 

Til dere som ikke får plassen sin registrert: ta det som et kompliment og skriv den vidunderlige plassen dere er fra tydelig ;) . Er meg som ikke hadde Norges kart foran meg. .... 

Du avslører hvor du er fra på skrivemåten din :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, cilie skrev:

Vet dere hvem dere er?

Vi er venner på et annet nettsted også, men har aldri møttes på ordentlig nei. :) Bor ca. 2,5 km fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet er dere fra? Er de fleste fra samme sted eller er vi spredt rundt? :)

Anonymkode: 0597c...f7c

Hvor ble det av hele sørlandet i den avstemmingen din? ;) 

Anonymkode: 0a490...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...