Gå til innhold

Operasjon av traktbryst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ble opperert for traktbryst i Oslo for 10 dager siden. Jeg er dessverre veldig skuffet over resultatet og det plager meg i tillegg til fysisk, også psykisk (dessverre).

Jeg har vært i kontakt med en utenlandsk ekspert på området, Dr.Hans Pilegaard. Han mener det skulle vært benyttet to og ikke en spile i mitt operasjonstilfelle. Han kan hjelpe meg og korrigere deformiteten, men siden dette er i utlandet, vil det ksote meg ganske mye penger. Finnes det noen mulighet for meg å søke økonomisk støtte til å gjennomføre operasjonen i utlandet?

Kirurgene som opererte meg forstod min bekymring om at brystet ikke var helt korrigert, men de mente at dette var det beste de kunne gjøre.

Hvilken tilnærming/mulighet kan jeg benytte meg av videre?

Mvh

Anders

Anonymkode: 9da02...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...