Gå til innhold

Pleier dere å tenke på nyttårsforsett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er snart tida på året hvor mange begynner å snakke om hvordan få praksis og teori til å møtes i form av et nyttårsforsett.

Har dere tenkt på noe så langt utover å legge etterelerannet på hylla kanskje?

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er snart tida på året hvor mange begynner å snakke om hvordan få praksis og teori til å møtes i form av et nyttårsforsett.

Har dere tenkt på noe så langt utover å legge etterelerannet på hylla kanskje?

Anonymkode: aee5c...986

Jeg skal bli kvitt de siste ti kiloene og fortsette å trene på treningssenteret jeg akkurat har begynt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker i mellom litt på nyttårsforsett, men pleier å slå det fra meg før det er noen fare ;). 

 

Kanskje jeg strekker meg til noe sånt som at jeg skal bli LITT flnkere til å trene/spise sunt/mindre søtt og salt/drikke mindre vin/holde det mer ryddig hjemme/være mer tålmodig overfor visse mennesker/mer strukturert på jobb/flinkere til å følge opp lekser/gamle venninner... puh! Nå trenger jeg en pause ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nei, ikke annet enn de 2-3 kiloene som alltid skal av før bikinisesongen :D De kiloene som kommer i november/ desember hvert år. I år er intet unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde noen nyttårsforsett i fjor. Men klarte ikke alle, men klarte ett av de. Og det var å starte å trene. :) 

I år så har jeg flere nyttårsforsetter og det er blant annet det å jobbe mot det jeg ønsker å oppnå, gjøre det som er sunt for helsen og fysikken, være så bra menneske jeg bare kan ovenfor andre ( noe jeg alltid forsøker) , og å trene til noen løp jeg vil være med i :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på en måte så mye veldig rart i dag som ingen egentlig kan noe for. Det er ikke noe nyttårsforsett men jeg skulle ønske helsesystemet var mere ærlige med hvordan de jobber det. Som pasient får man ofte inntrykk at man har en mye mer systematisk og kontinuerlig læringsprosess i medisinspørsmål  og diagnoser enn de egentlig har tror jeg. Som pasient er det jo bare dumt å ta tingene så særriøst og bruke tid og krefter på ting man har mye mere bruk for på andre områder i livet. Men kanskje det bare er slik at vi alle bare vil bedras.

Alt ny kunnskap styres kanskje fra utlandet i mere ledende miljøer selvfølgelig for alt jeg vet.

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde jeg alltid nyttårsforsett, men i år dropper jeg det. Greier aldri å gjennomføre de uansett, men jeg har lagt en plan for livet mitt og den skal jeg fortsette å følge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har ikke noe nyttårsforsett, men det vil ikke si det samme som om jeg ikke har planer og ønsker for tiden og livet fremover. Jeg velger bevisst å ikke ha nyttårsforsett fordi jeg ønsker å gjøre en ekstra innsats for endring når jeg selv er topp motivert og det meste ligger til rette for det - og ikke når kalenderen viser 1. januar.

Godt nytt år til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt prøve å slutte å røyke også i år men også prøve å legge det psykisk syke bak meg. Man kan ikke bare fortsette å "slikke sårene sine"til evigtid.😊

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg har vært for "ufin og nebbete " i året som har vært. Ser ingen utsikter til bedring i tet som kommer hellet dessverre men livet er jo på eget ansvar når det kommer til stykket. Er det ikke???😊

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg selvsagt men noe avhengighet tror jeg ingen er fritatt fra. Er det ikke det ene så er det det andre.😊

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i framtida håper jeg det blir slik at alle mennesker får lov å være friske hele livet sitt selv om det ikke er ensbetydende med at noen lever for alltid eller bestandig. I en av disse " kultromanene" så er det en åpningssekvens som åpner med et sjakkparti. Det beskrives hvilke trekk en av spillerene alltid gjorde med bestemte brikker. " She always  placed her ..." Ingen psyke....

Så nyttårsønake er uansett på plass.

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at alle ser betydningen av et ordnet og godt arbeidsliv og ikke et løsarbeidersamfunn med upålitelige pensjonsløfter.

Og fred på jord selvfølgelig og fravær av utbytting av både mennesker og dyr. Pluss balanse i miljøregnskap såklabert.

Alt uforenlige størrelser kanskje. Må være greit for dem som har en Gud til hjelp. Men ingen kan hjelpe alle.

 

 

 

 

Anonymkode: aee5c...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...