Gå til innhold

Her har man full oversikt over hva som skjer på DOL


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forumassistent

Hei! Dette er en del av DOL- systemet, og viser kun en oversikt over siste aktive tråder. Det identifiserer ingen, og det er ingen planer om fjerne denne oversikten.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei! Dette er en del av DOL- systemet, og viser kun en oversikt over siste aktive tråder.

Den viser også en oversikt over når nye brukere registerer seg, og hvem, og når, som klikker "like".

Anonymkode: 90017...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den viser også en oversikt over når nye brukere registerer seg, og hvem, og når, som klikker "like".

Anonymkode: 90017...74d

Det har du rett i, det la jeg ikke merke til før. Jeg skal ta kontakt med teknisk og høre om dette er noe nytt eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumassistent

Så fint, AB e0e, det var hyggelgi å høre! :)

Jeg har hørt med teknisk nå, og det er meningen at dette skal være tilgjengelig. Det går an å begrense det at man ser hvem som har likt ulike ting rundt om kring om det er ønskelig, men det er uansett mulig å se hvem som har likt hvilke innlegg når man er på de resepektive trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...