Gå til innhold

Gravid?


emmiii

Anbefalte innlegg

 

Vet ikke om jeg kan se en linje eller ikke? Dette er en "test tidlig" test fra clearblue. Har ikke flere av disse. Bare "test ofte" fra rsfu. Har hatt noen graviditetssymptomer den siste uken. Så klarer ikke helt å tro på at jeg ikke er gravid, selvom jeg går på p-piller. Testet ikke med morgen-urin (men hadde ikke vært på do på fire timer, minst)..  Hvor lenge burde jeg vente for å muligens få et postitivt svar med rsfu? Eller er denne testen positiv? (Linjen skal være vertikal)  

ps. går på p-piller, så har ingen mensen eller el å regne ut i fraIMG_8493_(1).thumb.jpg.733aef4177e1f666665d143d4ac78ee8.jpg

Endret av emmiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville regnet den som negativ, men ville tatt én til om én ukes tid for sikkerhetsskyld siden der er noe på testen som antagelig bare er skyggestrek men best å være på den sikre siden. 

Anonymkode: d8726...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...