Gå til innhold

Folk som snakker ned om innvandrere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Mari Y skrev:

Tror ikke du gjør noe annet enn å kverulere, men dette har som sagt ingenting med det jeg skrev å gjøre. 

Du kverulerer da godt på egenhånd.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder vel Trine også?

Anonymkode: c3ee0...071

Selvfølgelig, men det er jo hun som kaster bort tiden med å vrenge på det jeg sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mari Y skrev:

Selvfølgelig, men det er jo hun som kaster bort tiden med å vrenge på det jeg sier. 

Eller det kan være omvent.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ulike oppfatninger om.

Anonymkode: c3ee0...071

Det kan isåfall være, men det lureste er å være berettiget når man først skal kritisere. Ikke bare gjøre det ut av løse luften. Liker helst at folk vet hva de snakker om, isåfall. Man går lei av å skulle forklare noe som bare blir dratt ut av sammenheng. Slike hersketeknikker er et tegn på at man allerede har tapt diskusjonen. Jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Det kan isåfall være, men det lureste er å være berettiget når man først skal kritisere. Ikke bare gjøre det ut av løse luften. Liker helst at folk vet hva de snakker om, isåfall. Man går lei av å skulle forklare noe som bare blir dratt ut av sammenheng. Slike hersketeknikker er et tegn på at man allerede har tapt diskusjonen. Jeg 

Som sagt, hvem som kverulerer her er det ulike oppfatninger om.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, hvem som kverulerer her er det ulike oppfatninger om.

Anonymkode: c3ee0...071

Ja, du får mene det, ikke mitt problem uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mari Y skrev:

Ja, du får mene det, ikke mitt problem uansett 

Du bekrefter jo bare det jeg sier.

Anonymkode: c3ee0...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12/14/2017 den 4.27, Mari Y skrev:

Kan du bevise at dette stemmer?

Det er bare å begynne å lese seg opp på fakta. Du kan begynne med Brochmann 1 og 2 rapportene. Finansavisen har også skrevet mye om det. Sjekk også ut data fra SSB.

Og leste du i det hele tatt linken jeg la ut på forrige side?

Hvorfor setter du i gang å diskutere dette når du ikke kan eller vet noen ting om det?

Endret av gråstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/14/2017 den 4.27, Mari Y skrev:

Synes ikke det bevis veldig mye, men jeg har sett ganske mye av restauranter i Oslo, i alle fall, som drives av innvandrere. Både på Grønland, Majorstuen, sentrum og på Grünerløkka. 

Om det finnes innvandrer-restauranter i Oslo sider da ingen verdens ting om de totalt samfunnsmessige kostnadene av innvandringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, gråstein skrev:

Det er bare å begynne å lese seg opp på fakta. Du kan begynne med Brochmann 1 og 2 rapportene. Finansavisen har også skrevet mye om det. Sjekk også ut data fra SSB.

Og leste du i det hele tatt linken jeg la ut på forrige side?

Hvorfor setter du i gang å diskutere dette når du ikke kan eller vet noen ting om det?

Fordi hensikten var egentlig ikke å diskutere innvandringspolitikk, men flåsete kommentarer på nett. Og så har folk vridd dette om til å gi det en helt annen mening 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, gråstein skrev:

Om det finnes innvandrer-restauranter i Oslo sider da ingen verdens ting om de totalt samfunnsmessige kostnadene av innvandringen.

Jo. Indiske restauranter, kinesiske restauranter, osv. Bor du I Oslo er de ikke vanskelig å komme over😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 0.05, Mari Y skrev:

Tja. Det gjør jeg, men ikke noe jeg ikke har sagt. Så det😎

Løgn og løgn. Du har mye å rutte med ser jeg😂

jeg har heller aldri sagt du får stå for noe du ikke har sagt!

Hva mener du med "løgn og løgn". Jeg har ihvertfall mer å rutte med enn deg, uten at det skal så veldig mye til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mari Y skrev:

Jo. Indiske restauranter, kinesiske restauranter, osv. Bor du I Oslo er de ikke vanskelig å komme over😉

Og hadde du lest linkene som har blitt lagt ut, hadde du fått med deg at kriminelle starter næringer for å dekke over narkotikavirksomheten. Så det er nok ikke alle disse restaurantene i Oslo som er noe vi egentlig burde ønske velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trine skrev:

jeg har heller aldri sagt du får stå for noe du ikke har sagt!

Hva mener du med "løgn og løgn". Jeg har ihvertfall mer å rutte med enn deg, uten at det skal så veldig mye til ;)

Det er jo nettopp det du Gjør, og derfor synes jeg du kaster bort utrolig mye tid på denne tråden 

Anonymkode: 3828f...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...