Gå til innhold

Planlegger dere julegaver nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det gjort i god tid på forhånd? Kanskje i løpet av ferien i sommer?

Jeg tenker litt på å skrive et hyggelig brev til et søskenbarn med sjakkspillet mitt og introduksjonsheftet og brikker også det jeg engang fikk av min far sjømannen. Men jeg har ikke sett vedkommende søskenbarn på en førti års tid og  kanskje mer så mye har sikkert skjedd mitt søskenbarn også.Håper bare positivt.

Anonymkode: a99c5...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fine sjakkbrettet rotet jeg bort i studietida ved en av mange hybelflyttinger. Så det blir nok ved tanken mest fordi at tida bare går då altfor fort og så mye skjer et menneske på veien.

Men når man har lite nettverk gjør man seg så mye tanker spesielt om jul. Mye skyldfølelse for å være en sommere mennesketype og notorisk dårlig tidsbrukerne. Får vondt i hodet både av sjakk og jul. 

Tankene flyr som vanlig både høyt og lavt. Er det egoisme, talentløshet og latskap i salig blanding?

Er jeg den eneste som har det slik? (tror jeg bare trenger litt medisin iallefall i dag) Føler mye skyld for aldri prøvd å følge opp selv mine nærmeste på seriøs og ordentlig måte. Sånn er det når den søte juletid kommer. Sånn er det bare.

Det er kanskje bare noen feil som er utilgivelige?

Men er julegavene i box for deres del?

Anonymkode: a99c5...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misforstå meg. Jeg føler meg ikke ensom eller noe sånt. Jeg har mye å være takknemmelig for. Også i dag. Ikke minst i dag som sola også skinner.Alle har vi vårt.😊

Anonymkode: a99c5...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det gjort i god tid på forhånd? Kanskje i løpet av ferien i sommer?

Jeg begynner på høsten en gang og er nesten i havn nå. :) Mangler bare noen småtterier som jeg tenker jeg finner på tirsdag da søstrene mine og jeg skal på vår tradisjonelle "Juleshopping" med innlagt lunsj. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal en tur til byen i ettermiddag og kjøpe de første gavene.  I morgen har jeg fri, og har tenkt å ta et jafs til. Etter det er det vel bare noe småplukk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...