Gå til innhold

Trening uke 49


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

To skiturer denne uken: 11 og 5 km. Veldig kort den andre turen, men den måtte smettes i mellom andre gjøremål. I tillegg ble det 1x styrketrening.

Jeg håper litt på at det skal gå an å løpe også, men akkurat nå blir det litt for slitsomt. Det er mer og mindre frossen slaps på bakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Gargamel skrev:

To skiturer denne uken: 11 og 5 km. Veldig kort den andre turen, men den måtte smettes i mellom andre gjøremål. I tillegg ble det 1x styrketrening.

Jeg håper litt på at det skal gå an å løpe også, men akkurat nå blir det litt for slitsomt. Det er mer og mindre frossen slaps på bakken. 

Du er kjempeflink! :) . Fint å trene andre alternative treningsformer nå når det er slikt føre ute. Var mye snø og slaps her så det ble ikke noe lang løpetur på meg denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gåtur på 5 km tirsdag og to løpeturer på hhv 6,9 km onsdsg og 4,8 km i dag. Fornøyd med det!

Siden korsang til en viss grad også kan regnes som fysisk trening, har jeg hatt enda tre økter denne uka: 2 timer torsdag, 2,5 time lørdag og 3 timer søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror treningen gir resultater... Føler meg strammere i hele kroppen enn før. Om det bare er en følelse.. så er det en god følelse. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått trent :( Først fikk jeg vondt i øre og hals og nå har jeg fått lungebetennelse:( Tror jeg snart kommer sterkere igjen:)  Gleder meg til nyåret, da blir det mange nye muligheter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...