Gå til innhold

Flere som har det sånn?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg var oppe halv åtte i dagog har vært uvel i hele dag, og måtte ta vival nettopp...helt ødelagt. Jeg trenger tydeligvis myyye søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg var oppe halv åtte i dagog har vært uvel i hele dag, og måtte ta vival nettopp...helt ødelagt. Jeg trenger tydeligvis myyye søvn.

Om du trenger mye søvn bør du sove, ikke ta vival. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Om du trenger mye søvn bør du sove, ikke ta vival. 

Men har så mye angst for tiden, ikke bare pga søvnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle når på døgnet jeg står opp, men antallet timer jeg har sovet har alt å si for dagsformen. Alltid et vrak om jeg sover 5 timer eller mindre. 

Anonymkode: c673f...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle når på døgnet jeg står opp, men antallet timer jeg har sovet har alt å si for dagsformen. Alltid et vrak om jeg sover 5 timer eller mindre. 

Anonymkode: c673f...5c6

Ok, ja fem timer er jo altfor lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg var oppe halv åtte i dagog har vært uvel i hele dag, og måtte ta vival nettopp...helt ødelagt. Jeg trenger tydeligvis myyye søvn.

Halv åtte er jo ikke akkurat så tidlig, når la du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg var oppe halv åtte i dagog har vært uvel i hele dag, og måtte ta vival nettopp...helt ødelagt. Jeg trenger tydeligvis myyye søvn.

Det er vel en normal tid å stå opp på?

Anonymkode: 194f9...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Ja.Jeg tror det har mye med dagens samfunn å gjøre jeg for min del. Det kan bare røyne på for alle typer mennesker i dag tror jeg. Ikke bare de med kjent og ukjent psykisk lidelse. Storheter står jo også frem i media å sier fra om ting også de ikke er så stolt av. Jeg sitter her på morrakvisten og assosierer til en uforglemmelig amerikansk film pluss en italiensk film. Husker ikke hva de het men det var enkelte sener som bare " brant" seg fast. Jeg har gått veldig mye på kino i livet  når jeg tenker etter før jeg synes lyden ble altfor høy til at jeg orket det mer så det er litt naturlig for meg å tenke på filmer jeg var så heldig å se når jeg var frisk nok.

Nå har jeg ikke TV lenger og snakker veldig høyt selv fordi jeg blir så sliten av å snakke og av å leve for den slags skyld.

Man må bare prøve å roe ned og ta en dag av gangen. Og sove litt innimellom. Be andre passe sysakene sine selv dersom man blir utsatt for ting og tang. 

Tenker på dere alle her nå under oppkjøringen til jul. Dere virker ikke som typen mennesker som hviler stort på sine laurbær. Ønsker dere alt godt videre inn mot det nye året.

Enkelte mennesker forblir bare barn hele livet tror jeg. De som klarer å bevare barnet i seg går det ofte best med tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maggie55 skrev:

Jeg tror det har mye med dagens samfunn å gjøre jeg for min del. Det kan bare røyne på for alle typer mennesker i dag tror jeg.

På hvilken måte gjør dagens samfunn at "det røyner på for alle"?  Har vi noen gang hatt et bedre og enklere liv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, laban skrev:

På hvilken måte gjør dagens samfunn at "det røyner på for alle"?  Har vi noen gang hatt et bedre og enklere liv? 

Vi har alt ,men det  er alt vi har ;)

Anonymkode: aeef2...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alt, men det er alt vi har ;)

Anonymkode: aeef2...787

Ja, og så?  Var alt så mye mer meningsfullt den gangen livet stort sett var et blodslit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fionys skrev:

Halv åtte er jo ikke akkurat så tidlig, når la du deg?

La meg vel i ti tiden men tok lang tid før jeg sovnet, og var oppe om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jokke89 skrev:

Ikke for alle. Tror stjernestøv bruker å sove lenger, om jeg ikke tar feil

Ja jeg sover til ti, elleve og tolv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maggie55 skrev:

Ja.Jeg tror det har mye med dagens samfunn å gjøre jeg for min del. Det kan bare røyne på for alle typer mennesker i dag tror jeg. Ikke bare de med kjent og ukjent psykisk lidelse. Storheter står jo også frem i media å sier fra om ting også de ikke er så stolt av. Jeg sitter her på morrakvisten og assosierer til en uforglemmelig amerikansk film pluss en italiensk film. Husker ikke hva de het men det var enkelte sener som bare " brant" seg fast. Jeg har gått veldig mye på kino i livet  når jeg tenker etter før jeg synes lyden ble altfor høy til at jeg orket det mer så det er litt naturlig for meg å tenke på filmer jeg var så heldig å se når jeg var frisk nok.

Nå har jeg ikke TV lenger og snakker veldig høyt selv fordi jeg blir så sliten av å snakke og av å leve for den slags skyld.

Man må bare prøve å roe ned og ta en dag av gangen. Og sove litt innimellom. Be andre passe sysakene sine selv dersom man blir utsatt for ting og tang. 

Tenker på dere alle her nå under oppkjøringen til jul. Dere virker ikke som typen mennesker som hviler stort på sine laurbær. Ønsker dere alt godt videre inn mot det nye året.

Enkelte mennesker forblir bare barn hele livet tror jeg. De som klarer å bevare barnet i seg går det ofte best med tror jeg.

Forstor ikke helt sammenhengen her, men du skriver mye fornuftig og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

La meg vel i ti tiden men tok lang tid før jeg sovnet, 

Kanskje du legger deg for tidlig i forhold til når du står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...