Gå til innhold

Misophonia - har du det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.12.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Trenger å komme i kontakt med noen som lider av dette ..

Anonymkode: 539a3...031

Er diagnosen bekreftet av spesialist? Og får du behandling mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ColaZero skrev:

Er diagnosen bekreftet av spesialist? Og får du behandling mot dette?

Finnes det behandling? Psykologen min mann gikk til nektet på at han haddet det, men han har det. Det har ikke vært lett opp gjennom årene pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Finnes det behandling? Psykologen min mann gikk til nektet på at han haddet det, men han har det. Det har ikke vært lett opp gjennom årene pga det. 

Går det ikke an å ha musikk på øret?

Anonymkode: 3a8f8...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går det ikke an å ha musikk på øret?

Anonymkode: 3a8f8...d03

Jo en psykolog anbefalte å ha radioen på når vi spiste, det var jo så viktig å spise sammen som en familie...noe han hatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke bare den som har det som lider, det er de rundt og...livredd for å lage lyder når man spiser eller snufse. Min yngste sønn turte ikke lage en lyd når han spiste blant andre, var livredd for det. Men folk pleier som regel ikke bli sint når andre spiser, men faren ble jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det er ikke bare den som har det som lider, det er de rundt og...livredd for å lage lyder når man spiser eller snufse. Min yngste sønn turte ikke lage en lyd når han spiste blant andre, var livredd for det. Men folk pleier som regel ikke bli sint når andre spiser, men faren ble jo det. 

Huff... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det er ikke bare den som har det som lider, det er de rundt og...livredd for å lage lyder når man spiser eller snufse. Min yngste sønn turte ikke lage en lyd når han spiste blant andre, var livredd for det. Men folk pleier som regel ikke bli sint når andre spiser, men faren ble jo det. 

Da er det kanskje mer enn misofonia faren har. Litt selvinnsikt går det an å ha,uansett. 

Anonymkode: c6f3a...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det kanskje mer enn misofonia faren har. Litt selvinnsikt går det an å ha,uansett. 

Anonymkode: c6f3a...09e

Han vet om det selv, derfor holder han seg unna når vi spiser nå og kommer med papir når noen snufser. Men han har dårlige antenner sosialt, så har tenkt han har asperger og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...