Gå til innhold

Når en hører noen ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Voksen sønn bor hjemme, og kjæresten overnatter ofte. Flere ganger har jeg hørt at de har sex (morgen eller formiddag). Tror ikke noen andre enn jeg har hørt det eller koplet lydene til sex (knirking i madrass og litt dunking

Jeg og faren har jo også sex. Håper jo ikke de eller andre søsken hører oss, men jeg vet jo ikke. De har aldri sagt at de hører noe. 

Hvordan gjør andre familier det, der det er flere par som har sex...? Det gjør meg ingenting at de har sex, men jeg er litt "redd for" at de andre i familien skal høre det.

Anonymkode: 50ff6...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksen sønn bor hjemme, og kjæresten overnatter ofte. Flere ganger har jeg hørt at de har sex (morgen eller formiddag). Tror ikke noen andre enn jeg har hørt det eller koplet lydene til sex (knirking i madrass og litt dunking

Jeg og faren har jo også sex. Håper jo ikke de eller andre søsken hører oss, men jeg vet jo ikke. De har aldri sagt at de hører noe. 

Hvordan gjør andre familier det, der det er flere par som har sex...? Det gjør meg ingenting at de har sex, men jeg er litt "redd for" at de andre i familien skal høre det.

Anonymkode: 50ff6...105

Det går veldig stille og rolig for seg når ungene er i huset for å si det sånn. Så tar vi heller igjen på lydfronten når vi er alene. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 1.06, AnonymBruker skrev:

Voksen sønn bor hjemme, og kjæresten overnatter ofte. Flere ganger har jeg hørt at de har sex (morgen eller formiddag). Tror ikke noen andre enn jeg har hørt det eller koplet lydene til sex (knirking i madrass og litt dunking

Jeg og faren har jo også sex. Håper jo ikke de eller andre søsken hører oss, men jeg vet jo ikke. De har aldri sagt at de hører noe. 

Hvordan gjør andre familier det, der det er flere par som har sex...? Det gjør meg ingenting at de har sex, men jeg er litt "redd for" at de andre i familien skal høre det.

Anonymkode: 50ff6...105

Hehehe så pinlig. 

Jeg glemmer aldri da bror til min ekssamboer kommer løpende , roper navnet til ekssamboeren min og åpner opp døren til soverommet da jeg lå naken oppå dynen på soverommet. Hehe var så pinlig .... Men jeg vet ikke hva han fikk med seg for han lukket døren fort igjen ;) haha flaut ...  Den gangen var jeg 19 år ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Mina1 skrev:

Hehehe så pinlig. 

Jeg glemmer aldri da bror til min ekssamboer kommer løpende , roper navnet til ekssamboeren min og åpner opp døren til soverommet da jeg lå naken oppå dynen på soverommet. Hehe var så pinlig .... Men jeg vet ikke hva han fikk med seg for han lukket døren fort igjen ;) haha flaut ...  Den gangen var jeg 19 år ;)

Jøss. Rev han bare opp døren til soverommet?! Det var litt drøyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jøss. Rev han bare opp døren til soverommet?! Det var litt drøyt. 

Hehe ja han bodde på gutterommet sitt den gangen , hjemme hos foreldrene sine. Brødrene hans hadde rom i første etasje mens han hadde rom på loftet. Den yngste broren var et år eldre enn meg den gangen. Jeg var 19. Broren var 20. Han trodde tydelig at han ikke hadde damebesøk, og kom ivrig lett løpende opp trappen og åpner døren for å sikkert fortelle et eller annet (sikkert innen deres datahobbyer/ motorsykler/ reisemål eller annet haha). Han stormer inn døren... sier navnet til min ekssamboer med ivrig gledesstemme( den gang kjæreste/ før samboerskap)  og jeg kvepper til og døren lukker seg fort igjen og det blir helt stille ;). Hahaha jeg lå naken oppå dynen... Og godt det var den gangen for da hadde jeg litt av noen faste store fine pupper hoho. Og den flotte kroppen. Men pinlig.... 

Jeg visste ikke hvordan jeg skulle klare å se broren hans igjen. Gruet meg veldig hehe. Men det gikk fint. Broren latet som ingenting. Det samme gjorde jeg. Men du verden så pinlig. Glemmer det aldri hehe. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Mina1 skrev:

Hehe ja han bodde på gutterommet sitt den gangen , hjemme hos foreldrene sine. Brødrene hans hadde rom i første etasje mens han hadde rom på loftet. Den yngste broren var et år eldre enn meg den gangen. Jeg var 19. Broren var 20. Han trodde tydelig at han ikke hadde damebesøk, og kom ivrig lett løpende opp trappen og åpner døren for å sikkert fortelle et eller annet (sikkert innen deres datahobbyer/ motorsykler/ reisemål eller annet haha). Han stormer inn døren... sier navnet til min ekssamboer med ivrig gledesstemme( den gang kjæreste/ før samboerskap)  og jeg kvepper til og døren lukker seg fort igjen og det blir helt stille ;). Hahaha jeg lå naken oppå dynen... Og godt det var den gangen for da hadde jeg litt av noen faste store fine pupper hoho. Og den flotte kroppen. Men pinlig.... 

Jeg visste ikke hvordan jeg skulle klare å se broren hans igjen. Gruet meg veldig hehe. Men det gikk fint. Broren latet som ingenting. Det samme gjorde jeg. Men du verden så pinlig. Glemmer det aldri hehe. 

Det var en levende beskrivelse får en si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gargamel skrev:

Det var en levende beskrivelse får en si;)

hehe... jeg glemmer det aldri... Du kan sikkert se det for deg og høre lydene for deg: en glad lettbeint livlig snill bror kommer hoppende som en kanin hopp trappen og roper på navnet hans og blir helt stille .... og jeg hører døren går igjen .... :D hahaha

Huff.... jaja sånn er livet ;) . Velkommen i hans familie vil jeg si ;) hahaha.... det var helt i starten av kjæresteforholdet vårt. Må le når jeg tenker tilbake på det. Var så pinlig så pinlig... :rolleyes:, og dessuten så synes jeg broren hans var ganske søt.... hehe

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 6.52, Lillemus skrev:

Det går veldig stille og rolig for seg når ungene er i huset for å si det sånn. Så tar vi heller igjen på lydfronten når vi er alene. ;) 

Men synes du jeg skal si i fra neste gang jeg hører noe? Jeg gjorde det en gang, men tror ikke de brydde seg så mye. Jeg var i naborommet og ryddet tøy. Laget litt ekstra mye lyd for å vise at jeg var der :D:o

Anonymkode: 50ff6...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mina1 skrev:

hehe... jeg glemmer det aldri... Du kan sikkert se det for deg og høre lydene for deg: en glad lettbeint livlig snill bror kommer hoppende som en kanin hopp trappen og roper på navnet hans og blir helt stille .... og jeg hører døren går igjen .... :D hahaha

Huff.... jaja sånn er livet ;) . Velkommen i hans familie vil jeg si ;) hahaha.... det var helt i starten av kjæresteforholdet vårt. Må le når jeg tenker tilbake på det. Var så pinlig så pinlig... :rolleyes:, og dessuten så synes jeg broren hans var ganske søt.... hehe

Kan virkelig tenke meg at det var flaut!

Anonymkode: 50ff6...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan virkelig tenke meg at det var flaut!

Anonymkode: 50ff6...105

Det er sånn typisk livets tabber for meg.. Jeg har gått gjennom mange sånne lignende tabber i livet, og det kan være så flaut :D haha. 

En gang så satt jeg å klinte på min ... ekssamboer.. da vi var kjærester.. da vi satt sammen med han andre broren hans .. Da satt vi å så på noe jerry springers show og slikt... og snakket... Jeg satt å klinte på han, og glemte meg... ( ehh jeg var ganske ung... bare rundt 20) ... Begynte å ta kjæresten min utenpå buksen på ja du vet.... Glemte meg.... Og vips så ser jeg øynene på broren hans... og jeg oppdager at jeg hadde glemt meg og tar hånden raskt vekk. Broren latet som ingenting .. og pratet som ingenting videre.... Du verden så flaut... Så stakkars brødrene hans.... Begge brødrene opplevde noe rart med meg :rolleyes:

Ikke nok med det så var jeg jomfru da jeg traff han, og skrek kjempehøyt fra gutterommet hans ...... Sikker på at foreldrene hørte det også.... Jeg var så tett... og det gjorde så sykt vondt at jeg skrek vel like mye da som under en fødsel hoho..... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men synes du jeg skal si i fra neste gang jeg hører noe? Jeg gjorde det en gang, men tror ikke de brydde seg så mye. Jeg var i naborommet og ryddet tøy. Laget litt ekstra mye lyd for å vise at jeg var der :D:o

Anonymkode: 50ff6...105

Nei, er det så nøye? La dem holde på. 

Vi har aldri tenkt over om barna hører noe. Best å ikke tenke på det kanskje.

Jeg kan ikke huske å ha hørt mine egne foreldre når jeg var barn. Den eneste gangen jeg hørte dem (og skjønte hva jeg hørte) var for et par år siden. Jeg over 40 og de over 70:P. 99% flaut og 1% fint å se at gamlinger har det bra. Jeg var i et rom som ikke var helt adskilt og måtte sitte dønn stille i lange, lange minutter så de ikke skulle skjønne at jeg var der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gargamel skrev:

Nei, er det så nøye? La dem holde på. 

Vi har aldri tenkt over om barna hører noe. Best å ikke tenke på det kanskje.

Jeg kan ikke huske å ha hørt mine egne foreldre når jeg var barn. Den eneste gangen jeg hørte dem (og skjønte hva jeg hørte) var for et par år siden. Jeg over 40 og de over 70:P. 99% flaut og 1% fint å se at gamlinger har det bra. Jeg var i et rom som ikke var helt adskilt og måtte sitte dønn stille i lange, lange minutter så de ikke skulle skjønne at jeg var der. 

hehe mener jeg hørte mine foreldre en gang da jeg var liten jeg og... :D . I voksen alder så har jeg lagt på et rom i kjelleren når jeg har vært på overnattingsbesøk hos dem , og da slipper jeg å høre noe heldigvis. 

Men jeg er enig i det at man ikke behøver å si noe når noen holder på. Jeg ville ikke sagt noe. La dem bare holde på sier jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...