Gå til innhold

Hvor viktig synes dere det er å ha bestemte felles spisetider.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tenke at det beste er om folk bare går å eter når de har lyst på mat og selv bestemmer hva det skal være. At man ikke er bundet av felles bestemte spisetider.

Anonymkode: b8d9c...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å tenke at det beste er om folk bare går å eter når de har lyst på mat og selv bestemmer hva det skal være. At man ikke er bundet av felles bestemte spisetider.

Anonymkode: b8d9c...afc

I en familie med små barn mener jeg det er viktig med felles måltider. Det er ikke bare det å bli mett det handler om, men å lære seg sosiale regler, lære å smake på ny mat sammen med andre og ha tid sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å tenke at det beste er om folk bare går å eter når de har lyst på mat og selv bestemmer hva det skal være. At man ikke er bundet av felles bestemte spisetider.

Anonymkode: b8d9c...afc

Det kommer vel helt an på om man bor alene elle sammen med partner eller familie. Bor man alene kan man vel spise når man vil, selv om de fleste nok har godt av visse rammer i livet.  Veldig rigide faste spisetider passer vel de færreste, i hvertfall ikke meg. Har opplevd å dele hus eller bare måltider med folk som mener at det bare er ett tidspunkt som gjelder uansett, og da blir jeg litt matt, kanskje særlig om det gjelder frokost og man ikke skal noe som haster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å tenke at det beste er om folk bare går å eter når de har lyst på mat og selv bestemmer hva det skal være. At man ikke er bundet av felles bestemte spisetider.

Anonymkode: b8d9c...afc

Felles middag synes jeg er viktig. Frokost hos oss er felles kun i helgene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...