Gå til innhold

Vedlegget er ikke tilgjengelig eller personen som ....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk opp følgende melding på Facebook : "vedlegget er ikke tilgjengelig. Vedlegget er blitt fjernet eller personen som delte det har ikke tilgang til å dele det med deg." 

Noen som vet hvorfor det kom opp? 

Anonymkode: 60bfd...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk opp følgende melding på Facebook : "vedlegget er ikke tilgjengelig. Vedlegget er blitt fjernet eller personen som delte det har ikke tilgang til å dele det med deg." 

Noen som vet hvorfor det kom opp? 

Anonymkode: 60bfd...16b

Det er vel delt noe som er privat, eller slettet.

Anonymkode: 5fee6...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk opp følgende melding på Facebook : "vedlegget er ikke tilgjengelig. Vedlegget er blitt fjernet eller personen som delte det har ikke tilgang til å dele det med deg." 

Noen som vet hvorfor det kom opp? 

Anonymkode: 60bfd...16b

Det betyr nettopp det som står. Det er helt vanlig i forskjellige grupper når vedkommende som legger ut bildet ikke har tenkt på at når h*n har valgt å dele kun med noen få så kan ikke vi andre som ikke har den relasjonen med vedkommende på fb se innlegget. Har ingenting med deg personlig å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...