GĂ„ til innhold

Modum


Underbar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke pÄ den avdelingen, men har fÄtt plass pÄ traume fra februar. Bare positive erfaringer fra de to gangene jeg har vÊrt der til vurdering. Snakket med flere fra angst, og de mener det samme. TÞft, men flinke behandlingstilnÊrming. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Underbar skrev:

Avd for depresjons-/stemningslidelser. Noen med erfaringer 😐

SvÊrt bra behandlingsopplegg, men tÞft Ä komme tilbake til hverdagen etterpÄ. 

Anonymkode: bc305...3bd

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er mye negativ men fÞler vel at sÄ mye i mitt tilfelle bare er " gÄtt i dass". Jeg har hÞrt veldig mye bra om akkurat Modum. Men man bÞr ta mye man ser og hÞrer med " en klype salt" tror jeg. Man snakker jo ogsÄ om faren for Ä overbehandle folk.

Problemet i alt i livet synes jeg er at tida ofte ikke strekker til. 😊

Mulig det det bare er enkelte av oss som bare har seg selv Ä takke. Men tror ikke egentlig det heller. Det er veldig mye rar kristenhet ogsÄ.

Husker i yngre dager jeg var pÄ reise med tog innenlands. Jeg satt ved siden av en mor med en datter i minsker som da var begynnende voksenavdelinga. Vi kom i prat og det kom frem hvor rasende hun var fordi dattern etter hennes oppfatning hadde fÄtt feil rÄd av rÄdgiver pÄ skolen i forbindelse med utdanningsvalg. Datteren hadde ingen jobb forhold etter utdanning sÄ alt var misÊrer Ä regne. 

Husker ogsÄ jeg att Ä sÄ pÄ TV da en dame i et underholdningsprogram pÄpekte hvordan den feirede bedriftsledere ikke hadde kost sÊrlig mye pÄ tennene sine. Merkelig hva man assosierer etter Ä ha gÄtt i sÄnn analyse.

Men jeg har hĂžrt bare bra ting om Modum i rĂžykepauser med andre pasienter.

Mulig det er slik at enkelte av oss bare har seg selv Ă„ takke.(??)

Ville bare uansett Ăžnske deg all mulig lykke til! HĂ„per det er et lykkelig valg og at alt gĂ„r bra med deg og dine!😊

 

Anonymkode: f4638...a9f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...