Gå til innhold

Er der mange single her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser ofte : jeg er så lykkelig med min herlige mann osv. Mens jeg sitter her alene og tenker : 2 år som ufrivillig singel... kommer jeg noensinne til å finne en match igjen.. 

Er det flere single her: og hvor lenge har dere vært single? 

En mager trøst er at jeg sikkert ikke er alene om det. Så en film i går som fikk meg til å tenke over hvor lenge det er siden jeg har hatt kroppskontakt med en mann.. that life ;)

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser ofte : jeg er så lykkelig med min herlige mann osv. Mens jeg sitter her alene og tenker : 2 år som ufrivillig singel... kommer jeg noensinne til å finne en match igjen.. 

Er det flere single her: og hvor lenge har dere vært single? 

En mager trøst er at jeg sikkert ikke er alene om det. Så en film i går som fikk meg til å tenke over hvor lenge det er siden jeg har hatt kroppskontakt med en mann.. that life ;)

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Kanskje du er for kresen?

Og mange single her, tror de fleste er single i våre dager.

Anonymkode: 62e45...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du er for kresen?

Og mange single her, tror de fleste er single i våre dager.

Anonymkode: 62e45...094

Mulig jeg burde tatt til takke med det jeg får. Det er noe i det. Men jeg vil heller være singel, enn å være sammen med hvem som helst. 

Jeg har opplevd at enkelte menn går single år etter år de også. Tiltross for at de er attraktive. 
 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres så dumt ut når man sier noen kanskje er for kresne. Har vel ingenting med å være kresen om man ikke finner noen,er vel mer det å finne noen man passer godt sammen med. Jeg hadde ikke orket å vært med noen jeg bare sånn halvveis likte og var sånn halvveis glad i. Nei,da skal jeg pinadø heller være alene,så pass glad er jeg i meg selv. Tror det heller har med hvor man finner en partner. Er jo ikke alltid de mest seriøse på nettdating( selv om de seriøse finnes der).Kanskje man må finne andre steder å treffe mulige partnerer. Kanskje ut i fra noe som interesserer. Men kresen er ikke folk fordi om man ikke finner noen.

Anonymkode: b7be4...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel i 2 år nå etter et stygt brudd. For første gang i mitt liv plager det meg fint lite å være alene. Jeg har hatt flere kjærester men har til gode å ha en kjæreste som er snill mot meg eller vil være seriøs og satse på et liv sammen, så gidder ikke lenger investere en halv kalori i menn fordi det er bortkastet tid. Syns standarden på norske menn er så lav at det nærmest er psykisk selvmord å bruke tid på "forhold"med dem. "Jeg vet ikke om jeg vil ha forhold" "Jeg vet ikke om jeg vil bo med deg" "Jeg vet ikke om jeg vil ha barn" "Jeg vil være med kameratene mine!" "Jeg tar det som det kommer" Tror man skal lete lenge etter menn som er mer infantile og patiske enn det som virker å være standaren for norske menn av vår tid. Så tap å være singel for kvinner? Not so much..

Anonymkode: 26054...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vært singel i 2 år nå etter et stygt brudd. For første gang i mitt liv plager det meg fint lite å være alene. Jeg har hatt flere kjærester men har til gode å ha en kjæreste som er snill mot meg eller vil være seriøs og satse på et liv sammen, så gidder ikke lenger investere en halv kalori i menn fordi det er bortkastet tid. Syns standarden på norske menn er så lav at det nærmest er psykisk selvmord å bruke tid på "forhold"med dem. "Jeg vet ikke om jeg vil ha forhold" "Jeg vet ikke om jeg vil bo med deg" "Jeg vet ikke om jeg vil ha barn" "Jeg vil være med kameratene mine!" "Jeg tar det som det kommer" Tror man skal lete lenge etter menn som er mer infantile og patiske enn det som virker å være standaren for norske menn av vår tid. Så tap å være singel for kvinner? Not so much..

Anonymkode: 26054...e39

Er uenig i deg i at standarden på norske menn er lav, vet om/kjenner mange menn som er flotte. Flere av dem jeg kunne tenke meg å bli mer kjent med hvis det hadde vært en mulighet for det. Det er selvfølgelig noen menn en ikke bør involvere seg med, men tror nok at det er mindretallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært singel i 2 år nå etter et stygt brudd. For første gang i mitt liv plager det meg fint lite å være alene. Jeg har hatt flere kjærester men har til gode å ha en kjæreste som er snill mot meg eller vil være seriøs og satse på et liv sammen, så gidder ikke lenger investere en halv kalori i menn fordi det er bortkastet tid. Syns standarden på norske menn er så lav at det nærmest er psykisk selvmord å bruke tid på "forhold"med dem. "Jeg vet ikke om jeg vil ha forhold" "Jeg vet ikke om jeg vil bo med deg" "Jeg vet ikke om jeg vil ha barn" "Jeg vil være med kameratene mine!" "Jeg tar det som det kommer" Tror man skal lete lenge etter menn som er mer infantile og patiske enn det som virker å være standaren for norske menn av vår tid. Så tap å være singel for kvinner? Not so much..

Anonymkode: 26054...e39

Da må du spørre deg selv hvordan du filtrerer når du påstår du er kresen. Gjelder din "kresenhet" bare utseendet?

 

Det finnes massevis av snille menn, har selv kjent mange av dem. Lurer nok litt på om du mer eller mindre ubevisst har satt likhetstegn mellom snill og kjedelig.

 

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns det høres så dumt ut når man sier noen kanskje er for kresne. Har vel ingenting med å være kresen om man ikke finner noen,er vel mer det å finne noen man passer godt sammen med. 

 Jo, for mange er alt for kresne og venter på at drømmeprisen skal dukke opp i stuen.

Anonymkode: 62e45...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jo, for mange er alt for kresne og venter på at drømmeprisen skal dukke opp i stuen.

Anonymkode: 62e45...094

Jeg synes det er en selvfølge at man er kresen når man velger hvem man skal være kjæreste med.

Men veldig dumt å avvise de aller fleste kandidatene på grunn av overfladiske egenskaper. Gi folk en sjanse, så skal man se man endrer på kriteriene underveis ^_^.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser ofte : jeg er så lykkelig med min herlige mann osv. Mens jeg sitter her alene og tenker : 2 år som ufrivillig singel... kommer jeg noensinne til å finne en match igjen.. 

Er det flere single her: og hvor lenge har dere vært single? 

En mager trøst er at jeg sikkert ikke er alene om det. Så en film i går som fikk meg til å tenke over hvor lenge det er siden jeg har hatt kroppskontakt med en mann.. that life ;)

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Jeg er singel og vært det i ca 3 år nå. Ingen planer om å endre på det, for jeg har det bedre alene enn i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser ofte : jeg er så lykkelig med min herlige mann osv. Mens jeg sitter her alene og tenker : 2 år som ufrivillig singel... kommer jeg noensinne til å finne en match igjen.. 

Er det flere single her: og hvor lenge har dere vært single? 

En mager trøst er at jeg sikkert ikke er alene om det. Så en film i går som fikk meg til å tenke over hvor lenge det er siden jeg har hatt kroppskontakt med en mann.. that life ;)

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Jeg er singel, har alltid vært det og kommer sikkert alltid til å være der. Tror ikke jeg kommer til å tørre noe annet, selv om jeg kanskje kunne ønsket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser ofte : jeg er så lykkelig med min herlige mann osv. Mens jeg sitter her alene og tenker : 2 år som ufrivillig singel... kommer jeg noensinne til å finne en match igjen.. 

Er det flere single her: og hvor lenge har dere vært single? 

En mager trøst er at jeg sikkert ikke er alene om det. Så en film i går som fikk meg til å tenke over hvor lenge det er siden jeg har hatt kroppskontakt med en mann.. that life ;)

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Jeg var singel i nesten to år etter skilsmissen med eksen. Da kom prinsen ridende på en svart hest - bokstavelig talt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Xtra skrev:

Da må du spørre deg selv hvordan du filtrerer når du påstår du er kresen. Gjelder din "kresenhet" bare utseendet?

 

Det finnes massevis av snille menn, har selv kjent mange av dem. Lurer nok litt på om du mer eller mindre ubevisst har satt likhetstegn mellom snill og kjedelig.

 

 

Å gud jeg er så lei av folk som mener folk er single fordi de sikter for høyt, er kresen og i tillegg er komplett overfladiske folk som går etter utseende og heeeelt sikkert falt for en vakker mannemann-kriminell faen som banket dem for sport hver lørdag.

Personlig har jeg aldri gått etter hverken utseende eller intelligens eller noen som helst "egenskap" i partnere. Jeg går etter følelser som bare oppstår sammen med noen og det finnes bare ingen mal for hvem jeg får følelser for eller hvordan de er. De er helt ulike menn, på alle plan. Det tror jeg er svært normalt. Men det er et problem at menn i Norge ser kvinner som en slags trussel og behandler kvinner som horer, søppel eller som mora si. 

Anonymkode: 26054...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det høres så dumt ut når man sier noen kanskje er for kresne. Har vel ingenting med å være kresen om man ikke finner noen,er vel mer det å finne noen man passer godt sammen med. Jeg hadde ikke orket å vært med noen jeg bare sånn halvveis likte og var sånn halvveis glad i. Nei,da skal jeg pinadø heller være alene,så pass glad er jeg i meg selv. Tror det heller har med hvor man finner en partner. Er jo ikke alltid de mest seriøse på nettdating( selv om de seriøse finnes der).Kanskje man må finne andre steder å treffe mulige partnerer. Kanskje ut i fra noe som interesserer. Men kresen er ikke folk fordi om man ikke finner noen.

Anonymkode: b7be4...074

Enig i den. 

Kan være at jeg er for kresen i henhold i hva jeg har sjans på. Men jeg har datet ganske mange. Har møtt mange hyggelige menn men dersom jeg er interessert så er ikke de interessert tilbake. Og dersom de er interesserte så er det noen jeg kun ser på som venner og da har jeg mangler sexuell dragning. Jeg mener at jeg ikke er kresen men hvis jeg er så er jeg kun i henhold til hva jeg har sjans på. 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å gud jeg er så lei av folk som mener folk er single fordi de sikter for høyt, er kresen og i tillegg er komplett overfladiske folk som går etter utseende og heeeelt sikkert falt for en vakker mannemann-kriminell faen som banket dem for sport hver lørdag.

Personlig har jeg aldri gått etter hverken utseende eller intelligens eller noen som helst "egenskap" i partnere. Jeg går etter følelser som bare oppstår sammen med noen og det finnes bare ingen mal for hvem jeg får følelser for eller hvordan de er. De er helt ulike menn, på alle plan. Det tror jeg er svært normalt. Men det er et problem at menn i Norge ser kvinner som en slags trussel og behandler kvinner som horer, søppel eller som mora si. 

Anonymkode: 26054...e39

Enig i den. Det er slik det er. 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært singel i 2 år nå etter et stygt brudd. For første gang i mitt liv plager det meg fint lite å være alene. Jeg har hatt flere kjærester men har til gode å ha en kjæreste som er snill mot meg eller vil være seriøs og satse på et liv sammen, så gidder ikke lenger investere en halv kalori i menn fordi det er bortkastet tid. Syns standarden på norske menn er så lav at det nærmest er psykisk selvmord å bruke tid på "forhold"med dem. "Jeg vet ikke om jeg vil ha forhold" "Jeg vet ikke om jeg vil bo med deg" "Jeg vet ikke om jeg vil ha barn" "Jeg vil være med kameratene mine!" "Jeg tar det som det kommer" Tror man skal lete lenge etter menn som er mer infantile og patiske enn det som virker å være standaren for norske menn av vår tid. Så tap å være singel for kvinner? Not so much..

Anonymkode: 26054...e39

Har samme erfaring som deg. Jeg har opplevd at menn kun vil ha meg så lenge det er til deres nytte og for en periode , og så blir jeg kastet. Og så skal jeg liksom komme meg videre igjen..  Og all tid med dem var waste of time. Det er årsaken til at jeg har tatt meg en god datepause. Jeg orker ikke å holde på sånn hele tiden. Det har blitt for mye sånnt. 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å gud jeg er så lei av folk som mener folk er single fordi de sikter for høyt, er kresen og i tillegg er komplett overfladiske folk som går etter utseende og heeeelt sikkert falt for en vakker mannemann-kriminell faen som banket dem for sport hver lørdag.

Personlig har jeg aldri gått etter hverken utseende eller intelligens eller noen som helst "egenskap" i partnere. Jeg går etter følelser som bare oppstår sammen med noen og det finnes bare ingen mal for hvem jeg får følelser for eller hvordan de er. De er helt ulike menn, på alle plan. Det tror jeg er svært normalt. Men det er et problem at menn i Norge ser kvinner som en slags trussel og behandler kvinner som horer, søppel eller som mora si. 

Anonymkode: 26054...e39

Snakk om å generalisere.

lykke til.

Anonymkode: 62e45...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring som deg. Jeg har opplevd at menn kun vil ha meg så lenge det er til deres nytte og for en periode , og så blir jeg kastet. Og så skal jeg liksom komme meg videre igjen..  Og all tid med dem var waste of time. Det er årsaken til at jeg har tatt meg en god datepause. Jeg orker ikke å holde på sånn hele tiden. Det har blitt for mye sånnt. 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Akkurat disse tingene jeg tenker på. Alt er liksom "goodtimes only" der ingen vil gå videre til nivåer som er langt mer interessante: det å være med noen på godt og vondt gjennom lang tid. Med mål om et helt liv sammen. Føler liksom mange baserer hele livet på noe som ikke er mer en "bli kjent faser" egentlig, og hopper videre til neste med en gang en kommer over den første fasen som i stor grad er skuespill fra begge sider siden de aller fleste gjør alt de kan får å vise seg fra sin beste side når de er nyforelsket. Men særlig ekte er det jo ikke den delen. Den er bare enklest. 

Føler hele mentaliteten i vår tid går ut på å skifte ut ting med nye ting hele tiden enten det er snakk om materielle ting, dyr eller folk. Nesten bedre å være en "udødelig" tripp-trapp stol som er kommet for å bli enn å være en person med følelser.

Anonymkode: 26054...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat disse tingene jeg tenker på. Alt er liksom "goodtimes only" der ingen vil gå videre til nivåer som er langt mer interessante: det å være med noen på godt og vondt gjennom lang tid. Med mål om et helt liv sammen. Føler liksom mange baserer hele livet på noe som ikke er mer en "bli kjent faser" egentlig, og hopper videre til neste med en gang en kommer over den første fasen som i stor grad er skuespill fra begge sider siden de aller fleste gjør alt de kan får å vise seg fra sin beste side når de er nyforelsket. Men særlig ekte er det jo ikke den delen. Den er bare enklest. 

Føler hele mentaliteten i vår tid går ut på å skifte ut ting med nye ting hele tiden enten det er snakk om materielle ting, dyr eller folk. Nesten bedre å være en "udødelig" tripp-trapp stol som er kommet for å bli enn å være en person med følelser.

Anonymkode: 26054...e39

Dette er årsaken til at jeg har valgt å droppe dating for en periode. 

For det første så hadde jeg problemer å tro på mennene jeg traff. Trodde de var useriøse. Jeg kan ha tatt feil. Vet ikke  men på bakgrunn av min tro så våget jeg ikke å vise for mye følelser osv. Jeg merker også at hvis jeg forsøkte å vise følelser så ble jeg plutselig uaktuell og dumpet meg og hoppet videre på neste. Etter mye tid sammen gjorde de det samme. Jeg kunne lett bare skiftes ut med noe nytt. Fikk klar beskjed at de ville bare videre og ikke ha mer kontakt. 

Etter slike opplevelser så får jeg ikke lyst å bruke for mye fritid på nye menn. Jeg har gått på dating men blitt avvist eller så har de som jeg ikke følte sexuell dragning til ville møte meg igjen. Og da ble alt feil. 

Jeg er så lei av å bruke tid på menn som ikke bryr seg. Og som bare skifter meg ut som om jeg er en dukke. 

Enig med deg i de følelsene. Hva skal man tro hvis man har brent seg mange ganger? Man mister lett troen på at det å bruke tid på en mann er verdt det... 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å gud jeg er så lei av folk som mener folk er single fordi de sikter for høyt, er kresen og i tillegg er komplett overfladiske folk som går etter utseende og heeeelt sikkert falt for en vakker mannemann-kriminell faen som banket dem for sport hver lørdag.

 

Jeg sier ikke at et godt utseende og et ærlig og sympatisk vesen nødvendigvis utelukker hverandre. Men det bør være grunn til å spørre seg selv hvilke kriterier en stiller om en stadig ender opp med slemme menn.

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig har jeg aldri gått etter hverken utseende eller intelligens eller noen som helst "egenskap" i partnere. Jeg går etter følelser som bare oppstår sammen med noen og det finnes bare ingen mal for hvem jeg får følelser for eller hvordan de er. De er helt ulike menn, på alle plan. Det tror jeg er svært normalt. 

Anonymkode: 26054...e39

Selv har jeg ikke tro på å kun gå etter følelser som oppstår der og da. Det høres kanskje kynisk ut, men jeg har tro på å legge inn en viss objektiv og kritisk sans i tillegg.

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

. Men det er et problem at menn i Norge ser kvinner som en slags trussel og behandler kvinner som horer, søppel eller som mora si. 

Anonymkode: 26054...e39

Dette vet jeg ikke hvor du har fra, jeg har på ingen måte inntrykk av at dette er noe som særpreger norske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...