Gå til innhold

Er der mange single her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel derfor krisesentrene er stappfulle av innvandrerkvinner. Sånn er det nok.

Anonymkode: 62e45...094

Nå har nok akkurat det bakgrunn i unntaksvise "værsting"-kulturer der det er helt ok å slå både kone og barn da, så å putte den statistikken i den rimelig lite spesifikke "innvandrer"-boksen blir litt teit rett og slett og det er absolutt ikke et argument som "friskmelder" måten norske menn behandler kvinner. 

Selv europeiske kvinner som kommer hit blir jo dypt sjokkert over norske menn. Det kan f.eks være helt hinsides for dem å forholde seg til en norsk mann som prater med dem en hel kveld, tar dem med hjem etter en fest og så kaster dem ut uten frokost neste dag og aldri gir lyd fra seg mer. De forstår ikke at det er mulig å være så forbannet respektløs og i tillegg oppføre seg som om det er normalt og ok.

Anonymkode: 26054...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har nok akkurat det bakgrunn i unntaksvise "værsting"-kulturer der det er helt ok å slå både kone og barn da, så å putte den statistikken i den rimelig lite spesifikke "innvandrer"-boksen blir litt teit rett og slett og det er absolutt ikke et argument som "friskmelder" måten norske menn behandler kvinner. 

Selv europeiske kvinner som kommer hit blir jo dypt sjokkert over norske menn. Det kan f.eks være helt hinsides for dem å forholde seg til en norsk mann som prater med dem en hel kveld, tar dem med hjem etter en fest og så kaster dem ut uten frokost neste dag og aldri gir lyd fra seg mer. De forstår ikke at det er mulig å være så forbannet respektløs og i tillegg oppføre seg som om det er normalt og ok.

Anonymkode: 26054...e39

Er norske menn virkelig så ille. Hvor er de bedre? På Island?

Anonymkode: 62e45...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det siste. Men opplever vel helst at de fleste menn ikke tåler bli stilt krav til i det hele tatt. Stort sett har alle mine forhold tatt slutt i det øyeblikket jeg ser rødt og blir konfronterende i forhold til oppførselen deres. Man er liksom bare verdt noe så lenge man holder kjeft og er ei dørmatte egentlig. 

Anonymkode: 26054...e39

Liker du selv å bli stilt krav til, eller vil du bare at han elske deg som du er?

Jeg en liten følelse av at du ikke er veldig rund i kantene. Det er nok en fordel om du finner en tålmodig fyr som takler litt kjefting. Det finnes sånne, men du må være litt tålmodig tilbake og gi ham litt slakk. (Jeg kjenner deg ikke, så dette går bare på magefølelsen her) 

Jeg er enig i at man skal behandle folk med respekt og ikke hive dem ut uten frokost. Litt normal folkeskikk må man ha. På den annen side må det nesten være lov å være sammen en stund, bli godt kjent og også ha sex før man forplikter seg for resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er norske menn virkelig så ille. Hvor er de bedre? På Island?

Anonymkode: 62e45...094

Jeg tror at vi alle har ulike erfaringer med dater/ kjærester og at erfaringene kan gjøre dem som ofte opplever å bli dumpet usikker. Og det er ikke rart. Man blir usikker om man har satset og blitt dumpet gang på gang. 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Mon om jeg er en mann?  :rolleyes:

Haha, har lurt på det samme mange ganger når folk beskriver typiske menn og typiske kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, umakenverdt skrev:

Haha, har lurt på det samme mange ganger når folk beskriver typiske menn og typiske kvinner...

Hehe, jeg også. Nå har jeg alltid vært en guttejente da:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Du trenger ikke se lenger en til rettssytemet for å underbygge en påstand om at menn er "ondere" enn kvinner da nesten samtlige kriminelle er menn, men det er en helt annen diskusjon. 

Anonymkode: 26054...e39

Menn tar større risiko enn kvinner.

Menn må forsørge kvinnene sine.

Menn får betydelig lengre fengselsstraff enn kvinner for samme ugjerning.

Anonymkode: 62e45...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, umakenverdt skrev:

Haha, har lurt på det samme mange ganger når folk beskriver typiske menn og typiske kvinner...

Har man blitt mye såret så er det nok lett å tenke at alle menn vil behandle en på samme måte som de andre, og derfor så tror jeg at noen har en tendens til å omtale "typiske menn for å være lik de forrige" osv. 

Anonymkode: 5ae5d...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xtra skrev:

Mon om jeg er en mann?  :rolleyes:

Jeg og! Liker å være alene, gå på turer i skog og mark, blir stresset av kjøpesentre etc :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...