Gå til innhold

Giskesaken


Gjest Xtra

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Men  jeg tror mange menn ser på det sånn.

De ser rett og slett ikke at det er noe galt i at de legger an på mye yngre kvinner og følger en tanke om at "alt som er lovlig er greit". Men det er det jo ikke. Bare å sende meldinger til kidsa på 19 om "hvor er det fest?" når man er mann langt over sin middagshøyde selv er inmari kvalmt..

Anonymkode: 93fbd...0b5

Slik snakker en ekte rødstrømpe og mannehater.

Anonymkode: 77b08...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik snakker en ekte rødstrømpe og mannehater.

Anonymkode: 77b08...717

Takk for komplimentet. Men det var ultimat skivebom. Angrep er ikke alltid beste forsvar. 

Anonymkode: 93fbd...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for komplimentet. Men det var ultimat skivebom. Angrep er ikke alltid beste forsvar. 

Anonymkode: 93fbd...0b5

Mulig du er en ekstremt moralistisk kristen da.

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du er en ekstremt moralistisk kristen da.

Anonymkode: ea5ea...581

Skivebom igjen. Jeg kunne ikke vært mer ateistisk så kanskje på tide å gå i seg selv i stedet? Hvem er du? 40+ mann, som drømmer om naboens 17 årige datter? Det er jo lovlig?

Anonymkode: 93fbd...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skivebom igjen. Jeg kunne ikke vært mer ateistisk så kanskje på tide å gå i seg selv i stedet? Hvem er du? 40+ mann, som drømmer om naboens 17 årige datter? Det er jo lovlig?

Anonymkode: 93fbd...0b5

Det er ikke ulovlig?

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ulovlig?

Anonymkode: ea5ea...581

Nei, men det er mange ting som er fullt ut lovlig men like vel moralsk forkastelig til månen og tilbake. Det er ikke ulovlig å være utro annen hver dag heller, det gjør det ikke til ok oppførsel.

Anonymkode: 93fbd...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er mange ting som er fullt ut lovlig men like vel moralsk forkastelig til månen og tilbake. Det er ikke ulovlig å være utro annen hver dag heller, det gjør det ikke til ok oppførsel.

Anonymkode: 93fbd...0b5

Det er en privatsak.

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker her om en framtidig mulig leder av landet vårt. Da kan en ikke si at slik oppførsel er en privatsak.

Vi snakker heller ikke om litt flørting, men uønsket adferd slik at andre føler de må slutte i partiet for å få fred.

Kan vi ha en slik leder? Vil vi det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nordlys.no/trond-giske/arbeiderpartiet/jonas-gahr-store/auf-er-fra-troms-trakk-seg-fra-politikken-etter-seksuell-trakassering-fra-trond-giske-han-kysset-og-befolte-meg-mot-min-vilje/s/5-34-756904

AUF-er fra Troms trakk seg fra politikken etter seksuell trakassering fra Trond Giske: – Han kysset og befølte meg mot min vilje

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
30 minutter siden, emilie321 skrev:

 

Kan vi ha en slik leder? Vil vi det?

Jeg ville ikke hatt Giske som leder uansett, så jeg er inhabil. Det har ikke med AP å gjøre. Støre kunne godt vært statsministeren min. Kjedelig, men i rederlig på de måtene som teller. 

Jeg oppfatter Giske  som en "spiller" som søker makt. En debattant som er mer opptatt av å score poeng enn substansen i det som blir sagt.

Uansett håper jeg han får en rettferdig behandling av pressen og partiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Jeg ville ikke hatt Giske som leder uansett, så jeg er inhabil. Det har ikke med AP å gjøre. Støre kunne godt vært statsministeren min. Kjedelig, men i rederlig på de måtene som teller. 

Jeg oppfatter Giske  som en "spiller" som søker makt. En debattant som er mer opptatt av å score poeng enn substansen i det som blir sagt.

Uansett håper jeg han får en rettferdig behandling av pressen og partiet. 

Jeg vil heller ikke ha Giske som leder, men han er jo faktisk nestleder.

Da oppfatter vi Giske på samme måte.

Alle fortjener en rettferdig behandling og det håper jeg og at han får. Synes faktisk det er mange i partiet som burde gå litt i seg selv, dette burde ha vært stoppet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en privatsak.

Anonymkode: ea5ea...581

Ikke når man er en offentlig person. Da må man rett og slett oppføre seg eller tåle å bli satt i gapestokk om man oppfører seg som en dust. Ingen menn får positiv oppmerksomhet for å være innpåsliten som faen og ingen menn får positiv oppmerksomhet for å legge an på damer som kunne vært døtrene deres. Giske får bare mer negativ oppmerksomhet fordi det er flere mennesker som vet hvem han er. Men det er ikke en kjeft som ville belønnet "ekkel onkel" oppførsel uansett hvem den mannen er.

Anonymkode: 93fbd...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig problemstilling dette. Ingen av oss vet hvordan han egentlig er eller hva som skjedde. Problemet er vell at man altfor lenge har latt slik oppførsel gå upåaktet henn. Til slutt blir menn trygge og tror at det er greit.  Dessuten tror jeg menn lett feiltolker kvinner. Tror neppe han hadde oppført seg slik hvis han visste at konsekvensene ville bli å bli hengt ut på nasjonalt TV. Det finnes mye i det skjulte som ikke kommer frem i media. I helsevesenet opplevde jeg stadig ( faktisk ganske ofte) seksuelle hentydninger og å bli « klådd» på av menn i alle aldre. Men man kunne aldri si noe fordi de var pasienter. ( da mener jeg ikke de som var uklare). Det finnes helt sikkert lignede problemer mange steder i samfunnet. Tror vi heller skal ta lærdom av disse tingene heller enn å henge oss opp i en persons « dummheter». 

Anonymkode: d169d...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har gått rykter i mange år om dette. Først nå gjør ledelsen i AP noe med det. Skammelig.

Anonymkode: 77b08...717

Hvor hører dere slike rykter egentlig? Jeg er alltid ganske så oppdatert på nyheter og politikk,men har aldri lest eller noe om dette i vanlig media.Er det på ulike diskusjonsforum man hører slike rykter?

Anonymkode: d46e9...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor hører dere slike rykter egentlig? Jeg er alltid ganske så oppdatert på nyheter og politikk,men har aldri lest eller noe om dette i vanlig media.Er det på ulike diskusjonsforum man hører slike rykter?

Anonymkode: d46e9...056

Vel, bye og rønning visste nok til å skrive sangen over for ti år siden.

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Jeg har i dag mottatt en sykmelding fra min lege, etter en helhetsvurdering av min helsesituasjon. Jeg har tatt dette til etterretning og er sykmeldt inntil videre, skriver Aps nestleder Trond Giske selv i et åpent innlegg på facebook.

Mottatt en sykemelding?

Det høres ut som om legen har sendt ham en sykmelding på eget initiatitv.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Babette skrev:

– Jeg har i dag mottatt en sykmelding fra min lege, etter en helhetsvurdering av min helsesituasjon. Jeg har tatt dette til etterretning og er sykmeldt inntil videre, skriver Aps nestleder Trond Giske selv i et åpent innlegg på facebook.

Mottatt en sykemelding?

Det høres ut som om legen har sendt ham en sykmelding på eget initiatitv.

 

 

 

Hehe, jeg stusset også litt over den. «Tatt dette til etterretning” - det er overhodet ikke noe han har bedt om selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
Akkurat nå, Xtra skrev:

Hehe, jeg stusset også litt over den. «Tatt dette til etterretning” - det er overhodet ikke noe han har bedt om selv.

Det er vel den politisk korrekte måten å si at han har sykemeldt seg. I teorien er det jo legen som vurderer hvem som skal ha sykemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...