Gå til innhold

TVT komplikasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde en TVT -operasjon for et halvt år siden med komplikasjoner.

Det har resultert i at jeg måtte klippe båndet på onsdag fordi såret de lager i fremre skjedevegg ikke vil lukke seg, så båndet har vært eksponert.

Det som nå har skjedd er at stingene har løsnet og hullet gaper mer enn før! Nå har de prøvd å sy meg på nytt 3 ganger til sammen uten hell!Det er mye arrvev og det kjennes ikke glatt ut som før..

Vil det aldri være mulig å få hullet til å lukke seg? Det har ikke hjulpet selv om nye sårkanter har blitt lagd og nye sting er satt.. Blir rett og slett fortvila! 

Anonymkode: 214b6...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Er det sjekket for infeksjon? Hvis det er infeksjon i et sår, så vil det ikke gro tross revisjon av sårkantene. Hør med legene om det er sjekket for infeksjon.

Vennlig hilsen Mette Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg kan dessverre ikke komme med annen forklaring eller si noe om evt utvikling, men håper at det etterhvert gir seg. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...