Gå til innhold

Hva gir livet deres mening?


ellen propellen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barna. Jeg har også funnet en hobby som jeg trives i og som jeg engasjerer meg i der jeg får lov til å bidra med ting jeg kan. Bruker mest mulig tid på hobbyen, den gjør at jeg har noe å glede meg til. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare at tiden går. Man har jo liksom ikke noe annet valg enn å leve dag etter dag om man ikke tar selvmord eller dør av naturlige årsaker. 

Før ville jeg sagt kjærliget, familie og barn. Men én mann tok fra meg troen på alle de tingene. Jeg tror ikke noen menn er kapable til å være genuint glad i noe annet enn sitt eget ego. 

 

Anonymkode: ed6a0...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gir livet mening, er at det er opp til meg selv. Jeg er født i verdens beste land, og jeg kan velge selv hva som er meningen med livet.

Anonymkode: af637...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, ellen propellen skrev:

Ja, hva får dere til å komme gjennom hverdagen? 

Barna mine, og familien. Det beste jeg har i livet mitt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, MxxM skrev:

Ja., og godt å vite at man betyr noe for noen. 

Det er helt sant. Barna, min mor og far, mine søsken er livet mitt. Jeg har ikke noen venner annet enn at jeg har litt kontakt med gamle klassevenner, og andre som jeg har truffet opp igjennom tidene på facebook, men har ikke noen venner som jeg treffer regelmessig. Men det er min feil og. Jeg prioriterer barna mine og familien min på fritiden. Jeg har heller ingen kjæreste, men det ser ut som om jeg har et mer ryddig liv uten. Jeg har blitt såret for mye så jeg orker ikke å tro på at det fins en for meg. Men glad for alt det andre jeg har i livet mitt. Dypt takknemlig <3 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er heldige dere som har venner. Jeg har ingen

Anonymkode: ce5a5...d0b

Jeg har ikke venner som jeg treffer i virkeligheten heller. Ingen utenom barna og familien. Hvis vi skal regne kollegaer som venner så har jeg jo dem, men kun på jobben. Hvis vi skal regne facebookvenner som venner så har jeg dem også, men har jo ikke kontakt med dem til vanlig. Er redd ensomheten selv iblant... redd for å bli ensom.. Har du familie? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er helt sant. Barna, min mor og far, mine søsken er livet mitt. Jeg har ikke noen venner annet enn at jeg har litt kontakt med gamle klassevenner, og andre som jeg har truffet opp igjennom tidene på facebook, men har ikke noen venner som jeg treffer regelmessig. Men det er min feil og. Jeg prioriterer barna mine og familien min på fritiden. Jeg har heller ingen kjæreste, men det ser ut som om jeg har et mer ryddig liv uten. Jeg har blitt såret for mye så jeg orker ikke å tro på at det fins en for meg. Men glad for alt det andre jeg har i livet mitt. Dypt takknemlig <3 

Jeg har ikke venner som jeg treffer i virkeligheten heller. Ingen utenom barna og familien. Hvis vi skal regne kollegaer som venner så har jeg jo dem, men kun på jobben. Hvis vi skal regne facebookvenner som venner så har jeg dem også, men har jo ikke kontakt med dem til vanlig. Er redd ensomheten selv iblant... redd for å bli ensom.. Har du familie? 

Dype sår gir dype spor.. jeg vet mye om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det er helt sant. Barna, min mor og far, mine søsken er livet mitt. Jeg har ikke noen venner annet enn at jeg har litt kontakt med gamle klassevenner, og andre som jeg har truffet opp igjennom tidene på facebook, men har ikke noen venner som jeg treffer regelmessig. Men det er min feil og. Jeg prioriterer barna mine og familien min på fritiden. Jeg har heller ingen kjæreste, men det ser ut som om jeg har et mer ryddig liv uten. Jeg har blitt såret for mye så jeg orker ikke å tro på at det fins en for meg. Men glad for alt det andre jeg har i livet mitt. Dypt takknemlig <3 

Jeg har ikke venner som jeg treffer i virkeligheten heller. Ingen utenom barna og familien. Hvis vi skal regne kollegaer som venner så har jeg jo dem, men kun på jobben. Hvis vi skal regne facebookvenner som venner så har jeg dem også, men har jo ikke kontakt med dem til vanlig. Er redd ensomheten selv iblant... redd for å bli ensom.. Har du familie? 

Jeg har kun foreldrene mine, de treffer jeg moen få ganger i måneden. Sitter alene hjemme resten av tiden. Har ingen barn eller gubbe. Skulle ønske jeg hadde egen familie, men kommer aldri til å få noen kjæreste/barn som livet mitt er. Klarer ingenting sosialt jeg. Er bare en mislykka liten dritt som ikke klarer en dritt en gang.

Det er jo fint du har barn ihvettfall da. Barna sine forlater en jo aldri selv om de blir vokssne til slutt så er de jo for alltid familien sin☺

 

Anonymkode: ce5a5...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MxxM skrev:

Dype sår gir dype spor.. jeg vet mye om det. 

Takk for forståelsen. Jeg har kommet over det på sett og vis, men det har allikevel gitt sine spor. Jeg synes selv at jeg er en bra nok, og verdifull dame. Jeg synes selv at jeg er en snill, varm og godhjertet dame. Jeg synes selv at jeg er pen. Og jeg har utrolig mange fine sunne interesser.  Men jeg har ingen tro på at en mann kan elske meg oppriktig, enn annet for å dekke sine sexuelle behov eller for å ha meg som en nødløsning for en stund.

Jeg har et ønske om å finne troen, men de dype sårene har fått meg til å føle at tiden uten dating, og tiden alene har gjort meg godt. Og er så altfor glad i familien min, og vil bare ta vare på det jeg har igjen istedet for å utsette meg for mer smerte. Det som jeg er bestemt meg for er å ta livet med ro, pleie mine interesser , leve et sunt liv, ta vare på de jeg har, og dukker den godeste mannen opp som elsker meg som den jeg er så er det bare kjekt. Men jeg har ingen tro på det. Og jeg synes det har vært deilig med en jakte-fri periode ;).

Den jaktefri perioden, og tiden på dette forumet har fått meg til å forstå at jeg fortjener å bli verdsatt <3 . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun foreldrene mine, de treffer jeg moen få ganger i måneden. Sitter alene hjemme resten av tiden. Har ingen barn eller gubbe. Skulle ønske jeg hadde egen familie, men kommer aldri til å få noen kjæreste/barn som livet mitt er. Klarer ingenting sosialt jeg. Er bare en mislykka liten dritt som ikke klarer en dritt en gang.

Det er jo fint du har barn ihvettfall da. Barna sine forlater en jo aldri selv om de blir vokssne til slutt så er de jo for alltid familien sin☺

 

Anonymkode: ce5a5...d0b

Du er ikke misslykket. Du betyr noe for verden. Husk de setningene jeg sier hver gang du tror du er misslykket eller uten verdi. Ingen andre er mer verdt enn deg. <3 . For hvorfor skal noen mennesker være mer verdt enn andre? . Det er det ingen som er. Denne tankegangen har jeg lært av de fantastiske skjønne brukerne på forumet, og de ord tenker jeg på hver gang jeg er nede <3 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Du er ikke misslykket. Du betyr noe for verden. Husk de setningene jeg sier hver gang du tror du er misslykket eller uten verdi. Ingen andre er mer verdt enn deg. <3 . For hvorfor skal noen mennesker være mer verdt enn andre? . Det er det ingen som er. Denne tankegangen har jeg lært av de fantastiske skjønne brukerne på forumet, og de ord tenker jeg på hver gang jeg er nede <3 

 

Alt jeg gjør er feil. Føler meg usynlig i familien i selskapet. Jeg kan heller nesten ikke gå i selskaper fordi jeg takler ikke det sosiale, jeg takler ikke gi og ta-situasjoner (gaver f.eks), jeg kan ikke jobbe, jeg kan ikke snakke med folk, har ingen interesser, får panikkanfall. Alt er feil ingenting er rett. Det er ikke vits i leve et "liv" som dette i 50år til. Er sliten av å leve har ingenting å leve for uansett. Men takk for råd jeg skal ihvertfall prøve holde meg i livet over nyttår så jeg ikke ødellegger juletida for familien 

Anonymkode: ce5a5...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt jeg gjør er feil. Føler meg usynlig i familien i selskapet. Jeg kan heller nesten ikke gå i selskaper fordi jeg takler ikke det sosiale, jeg takler ikke gi og ta-situasjoner (gaver f.eks), jeg kan ikke jobbe, jeg kan ikke snakke med folk, har ingen interesser, får panikkanfall. Alt er feil ingenting er rett. Det er ikke vits i leve et "liv" som dette i 50år til. Er sliten av å leve har ingenting å leve for uansett. Men takk for råd jeg skal ihvertfall prøve holde meg i livet over nyttår så jeg ikke ødellegger juletida for familien 

Anonymkode: ce5a5...d0b

Jeg vet hvor misslykket en kan føle seg. Jeg føler meg misslykket selv på mange områder, men råder deg til å kjempe. Aldri gi opp... Finn livsglede! Finn gleder! Tenk at du er verdt å oppleve gleder!. Let etter gledene samme hva det er. Noe må glede deg også!. 

Nå skal jeg gi deg noen råd som hjelper meg: 

1. Meld deg på et treningssenter: kom deg ut å tren.... Jeg er ikke sosial, men går der for å se andre folk trene, og for å trene selv.. man har sunt av det. Eller du må følge dine interesser.. er ikke sikkert at du har interesse for det, men jeg råder deg til dette for å fnne positiv energi: trening hjelper meg til å finne den. 

2. Løpetur... 

3. Begynn å elsk deg selv. Du er verdt noe, og jeg blir trist av å lese de ord du skriver... Du er verdt noe.. !!!!!!! 

4. Mange er glad i deg. Og vi bryr oss om at alle har det bra. <3 

5. Dersom dette blir for vanskelig: prat med legen om det. <3 

Husk : jeg har hatt en tung periode, og har det tungt med at jeg elsker nærhet, og har gitt helt opp troen på at en mann kan elske meg... - for meg er det tungt å gi opp noe så viktig. Men men .. jeg kommer aldri til å gi opp for familien sin del, og for min egen del. Aldri gi opp du heller!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mina1 skrev:

TuTakk for forståelsen. Jeg har kommet over det på sett og vis, men det har allikevel gitt sine spor. Jeg synes selv at jeg er en bra nok, og verdifull dame. Jeg synes selv at jeg er en snill, varm og godhjertet dame. Jeg synes selv at jeg er pen. Og jeg har utrolig mange fine sunne interesser.  Men jeg har ingen tro på at en mann kan elske meg oppriktig, enn annet for å dekke sine sexuelle behov eller for å ha meg som en nødløsning for en stund.

Jeg har et ønske om å finne troen, men de dype sårene har fått meg til å føle at tiden uten dating, og tiden alene har gjort meg godt. Og er så altfor glad i familien min, og vil bare ta vare på det jeg har igjen istedet for å utsette meg for mer smerte. Det som jeg er bestemt meg for er å ta livet med ro, pleie mine interesser , leve et sunt liv, ta vare på de jeg har, og dukker den godeste mannen opp som elsker meg som den jeg er så er det bare kjekt. Men jeg har ingen tro på det. Og jeg synes det har vært deilig med en jakte-fri periode ;).

Den jaktefri perioden, og tiden på dette forumet har fått meg til å forstå at jeg fortjener å bli verdsatt <3 . 

Jeg har også tenkt mye på dette. Ta vare på og bruke energien på de jeg vet jeg betyr mye for og som betyr mye for meg. Jeg orker ikke å bruke energi på andre som ikke bryr seg lenger. Dagen i går viste meg hvem jeg betyr noe for og hvem/hva jeg skal bruke energi på. 

Slike sår er ekstremt vondt og sårt. De vil aldri gro skikkelig, men  vi kommer oss gjennom det med tiden til hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...