Gå til innhold

2018


Spenning17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Spenning17 skrev:

God jul og godt nytt år til alle kjente i forumet.

hilsen gamle spenning

Hmm. <_<

Anonymkode: f8bab...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Årene flyr.  Er det flere gamle Dr. onlinere igjen her? Den gang meldlemmene arrangerte treff i Oslo?

Hilsen Gamle Spenning

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Spenning17 skrev:

Årene flyr.  Er det flere gamle Dr. onlinere igjen her? Den gang meldlemmene arrangerte treff i Oslo?

Hilsen Gamle Spenning

 

Var det i forrige årtusen det?

Anonymkode: f8bab...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Spenning17 skrev:

Årene flyr.  Er det flere gamle Dr. onlinere igjen her? Den gang medlemmene arrangerte treff i Oslo?

Hilsen Gamle Spenning

Fra den tiden tror jeg det bare er Lillemus som fortsatt er her. Dorthe er innom en gang iblant. Flisa har dukket opp etpar sjeldne ganger i løpet av de siste årene.

Jeg og flere andre som nå regnes som "veteraner" her, kom hit i 1998. Jeg husker dere skrev om DOL-villaen, men jeg var nesten aldri på Åpent forum og slett ikke med i den gjengen som virket som om de kjente hverandre personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, MxxM skrev:

laban, xtra, lillemus, mrxx, påskelilje, xbellax, nickløsheltia, morsan? 

 

Ikke helt, jeg kom like etter Laban ser jeg. Husker enda den siden eller "veggen" folk la inn bilder av seg selv på. Internett var så lite og fint på den tiden ;-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...