Gå til innhold

Har noen blitt utestengt fra dette forumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Kvinneguiden er mange kastet ut, men har noen noengang blitt kastet ut fra dol?

Anonymkode: a454a...c57

Faktisk aldri :) Helt utrolig for på kvinneguiden, og diskusjon.no  hadde jeg blitt utestengt forlengst med samme adferd. Og på livstid. Så dette er utrolig!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flere ble utestengt i den perioden trådene om trygd og "men men" tok helt av. Har aldri blitt utestengt selv, men har fått en streng pekefinger fra admin et par ganger. Sist da en psykotisk person her drev og truet meg, og jeg svarte med samme mynt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å " ta meg inn igjen" når Admin eller andre har sagt fra og ikke starte håpløse tråder og lese bedre også hva jeg selv skriver.  Man kan lett bli såret for de vet jo lite om hva man selv sliter med og faktisk har opplevd og hvilket stort ønske man har om at situasjonen for framtida kunne bli bedre spesielt for alle her. Ikke minst " de nye" i " løypa" tror jeg vi alle tenker på. Det burde jo ikke være noen som opplevet mye sånne ting anno 2017. Ikke sikkert at alle nettverkene gir hva mange håper. tror jeg selv om jeg ingenteknoligifornekter er. Ofte mennesker jeg har møtt som jeg har trodd minst har vært slik at de " henger veldig fast"i andre mennesker i livet sitt.Merkelig mye fast i forhold til hva de selv snakker og argumenterer med i diskusjoner.

De snakker seg ofte varme om andres sårbarheter og feil og mangler, men mon om de ikke er værst ute sjøl. Man gjør seg ofte så mange tanker sånn anpassant og på tampen av et nytt år med nye muligheter og håp.😊

Anonymkode: 5b8c9...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.12.2017 den 10.12, AnonymBruker skrev:

På Kvinneguiden er mange kastet ut, men har noen noengang blitt kastet ut fra dol?

Anonymkode: a454a...c57

Jada. Gjennom årenes løp så er det noen som har blitt utestengte herfra og en del har fått beskjed om å ta seg en pause for et kortere tidsrom også. Men tydeligvis ikke i samme omgang som på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 14.54, issomethingwrong skrev:

Jeg tror flere ble utestengt i den perioden trådene om trygd og "men men" tok helt av. Har aldri blitt utestengt selv, men har fått en streng pekefinger fra admin et par ganger. Sist da en psykotisk person her drev og truet meg, og jeg svarte med samme mynt :) 

Det er slik jeg hadde det på kg... og jeg ble kastet ut.. Problemet mitt var at jeg klarte å hisse meg opp tilbake på den personen som gjorde meg vondt . Men her inne er det heldigvis ingen som har plaget meg :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lillemus skrev:

Jada. Gjennom årenes løp så er det noen som har blitt utestengte herfra og en del har fått beskjed om å ta seg en pause for et kortere tidsrom også. Men tydeligvis ikke i samme omgang som på kg.

Hva skal til for å bli utestengt herfra? Jeg har utrolig nok aldri blitt det, og egentlig så oppfører jeg meg veldig likt her som på kg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Hva skal til for å bli utestengt herfra? Jeg har utrolig nok aldri blitt det, og egentlig så oppfører jeg meg veldig likt her som på kg... 

Det skal svært mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mina1 skrev:

Hva skal til for å bli utestengt herfra? Jeg har utrolig nok aldri blitt det, og egentlig så oppfører jeg meg veldig likt her som på kg... 

Skal nok en del til, men så gikk det da også adskillig heftigere for seg i diskusjonene for noen år siden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

Det ser ut til at det skal langt mer til for å bli utestengt her enn på kg. 

På KG blir du sett på som spesiell og du ikke minst én gang har blitt utestengt.

Anonymkode: a454a...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På KG blir du sett på som spesiell og du ikke minst én gang har blitt utestengt.

Anonymkode: a454a...c57

Hvorfor står du ikke frem med brukernick? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Skal nok en del til, men så gikk det da også adskillig heftigere for seg i diskusjonene for noen år siden. :) 

Ja, det skal nok mer til, men den gangen jeg ble utestengt fra kg så var det en spesiell livssituasjon jeg befant meg i, og spesielle situasjoner som skjedde der inne i annledning det, og det var årsaken til at alt gikk som det gikk. Jeg skal ikke komme nærmere innpå hva det gjelder, men dere forstår nok hva det gjaldt.  Ser at det er en anonym bruker som tydeligvis ikke kan stå frem med hvilke bruker hun/ han er som måtte kommentere her inne nå om den saken. 

Men tror det skal litt til før man blir utestengt herfra. :) 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mina1 skrev:

Ser at det er en anonym bruker som tydeligvis ikke kan stå frem med hvilke bruker hun / han er som måtte kommentere her inne nå om den saken. 

Er du sikker på at du tolker den anonyme riktig? H*n mener ikke at DU blir sett på som spesiell på KG, men at man blir sett på som spesiell der, hvis man ikke har blitt utestengt noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laban skrev:

Er du sikker på at du tolker den anonyme riktig? H*n mener ikke at DU blir sett på som spesiell på KG, men at man blir sett på som spesiell der, hvis man ikke har blitt utestengt noen gang.

ok sånn ja :) . Da er det jo positiv mening fra anonym bruker :D hehe . Så hvis jeg ikke hadde blitt utestengt så hadde jeg vært spesiell, men siden jeg har blitt er jeg helt normal! Thank you ! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan jo være at det er som i så mange sammenheng at noe er kun " for de hellig innvidde" å forstå. Men det behøver jo ikke være slik.

Anonymkode: 5b8c9...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...