Gå til innhold

Ufrivillig gravid - problemstillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei! 

Det har vært en travel vår og jeg glemte denne en stund. Er igjen veldig takknemlig for alle de fine svarene jeg fikk.

Vi hadde en tøff periode tidligere i vår med lange samtaler og selvgranskning for å både finne ut av hva vi ville med hverandre og hvorvidt vi skulle gå for uplanlagt foreldreskap (og foreldreskap generelt - jeg ville i utgangspunktet aldri få barn og bli mor - og ikke minst hvordan, som venner eller i romantisk forhold eller hva). 

 

Kan nå, en god stund etter, fortelle at alt går veldig bra. Vi bestemte oss for å satse - det er aldri noen garantier for at ting holder og ikke ryker uansett - og har kjøpt oss leilighet sammen og venter en liten gutt i begynnelsen av september, som så langt viser alle tegn på å være frisk og normal og livlig i magen :-) Vi gleder oss og har det veldig fint sammen. Noen ganger er det visst greit å bare la livet skje og slippe kontrollen litt.

 

Det hjalp veldig å lufte ting her - for det hjalp meg videre våge å lufte ting med ham, som viste seg å være en fantastisk fyr. Nå pusler vi med vanlige problemstillinger som innredning av barnerom og få kalendere til å gå opp i tiden fremover.

Anonymkode: 8d8c2...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...