Gå til innhold

Hvor mye får dere utbetalt i måneden? Lønn/ uføretrygd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye får dere utbetalt i måneden. Lønn / uføretrygd? 

Jeg føler at jeg jobber og jobber, men jeg får knappt med penger utbetalt. Jeg får maks 18 000 kroner men i gjennomsnitt 14-15 000 kroner. 

 

Anonymkode: f4452...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye får dere utbetalt i måneden. Lønn / uføretrygd? 

Jeg føler at jeg jobber og jobber, men jeg får knappt med penger utbetalt. Jeg får maks 18 000 kroner men i gjennomsnitt 14-15 000 kroner. 

 

Anonymkode: f4452...e4f

Da jobber du vel ikke fulltid?

Anonymkode: 3586b...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye får dere utbetalt i måneden. Lønn / uføretrygd? 

Uføre. I underkant av 21.000 utbetalt.

Anonymkode: 338a4...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Temmelig nøyaktig 10 000 under isw. Alt er lønn, jeg får ikke barnetrygd lenger.

20 - 25 000 settes rett på regningskontoen, siden jeg betaler alle regninger og faste utgifter for hele husstanden (tre voksne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 28.000 i 80 % stilling. I tillegg kommer barnetrygd for 2 barn. Eldstemann fylte 18 i vår, og dermed er det ingen barnetrygd for ham, selv om han spiser for nesten to voksne :D

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jobber du vel ikke fulltid?

Anonymkode: 3586b...135

Jobber veldig variert. Ønsker å jobbe fulltid for økonomien sin del, men jeg har en jobb som er variert. Fra 50 prosent pluss mer. 

Det er mulig ikke rart at det er tøfft å klare seg på den inntekten jeg har. Synes det er tøfft. Får barnetrygd og bidrag fra far på 4200 kroner i tillegg tilsammen. Det hjelper på, men kommer til å miste det i løpet av året så jeg søker ny jobb / mer jobb. 

Anonymkode: f4452...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kanuttius
2 timer siden, franklyscarlet skrev:

Jeg får 11.600 på AAP. Litt kjipt mtp at jeg har fem år høyere utdanning. 

Jeg har fire år med høyere utdanning og har samme som deg på aap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye får dere utbetalt i måneden. Lønn / uføretrygd? 

 

Anonymkode: f4452...e4f

Ca 47 000 normalt sett.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at jeg jobber og jobber, men jeg får knappt med penger utbetalt. Jeg får maks 18 000 kroner men i gjennomsnitt 14-15 000 kroner. 

Anonymkode: f4452...e4f

14-15 000 er ikke så mye å leve for, men ikke veldig dårlig for en 50% stilling. Jeg skjønner at du ønsker å gå opp i stillingsandel eller bytte jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, franklyscarlet skrev:

Jeg får 11.600 på AAP. Litt kjipt mtp at jeg har fem år høyere utdanning. 

Da trekkes du for mye i skatt. Minstesats på AAP er 2G, altså 187.268 i året. Da skal du ha en trekkprosent på 17% (mindre hvis du har ekstra fradrag), og utbetalt 12.952 i måneden.

Anonymkode: 3586b...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da trekkes du for mye i skatt. Minstesats på AAP er 2G, altså 187.268 i året. Da skal du ha en trekkprosent på 17% (mindre hvis du har ekstra fradrag), og utbetalt 12.952 i måneden.

Anonymkode: 3586b...135

Er nok riktig-ish trekk, det tallet hun snakker om er 2x hver 14.dag altså per 28 dager (hun sa måneden men mente nok hver 28.dag) men i snitt er det litt flere dager per måned enn 28, samt at det er redusert skattetrekk noen måneder (som gir mer trekk de andre månedene) så for normalmåned er nok summen hun ga mer eller mindre korrekt for en 28 dagers periode, vil jeg anslå

Anonymkode: c0e21...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever på 13k / måneden med aap+bostøtte, er jo greit nok det (kunne greid meg med mindre egentlig som enslig uten barn med leie ikke eie) men det er jo en midlertidig stønad så ingenting å leve for i fremtiden. Kunne sikkert gnålt meg til litt mer siden jeg kvalifiserer for ung ufør tillegget men mottar det ikke siden de ikke visste nok på vedtakstidspunktet men med det de vet nå ville de satt meg på tillegget, men samme kan det være

Anonymkode: c0e21...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...