Gå til innhold

andre med erfaring om å miste mye hår på hodet?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

er det noen andre enn meg her på dol, som har opplevdat når du tørker håret etter dusj, og så skal tørke kroppen så er det masse hår på skulderpartiet og hånkleområdet brukt til å tørke håret, dekket av masse løsnet hårstrå, som om du skulle ha klippet håret i dusjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

er det noen andre enn meg her på dol, som har opplevdat når du tørker håret etter dusj, og så skal tørke kroppen så er det masse hår på skulderpartiet og hånkleområdet brukt til å tørke håret, dekket av masse løsnet hårstrå, som om du skulle ha klippet håret i dusjen?

Nei, aldri.

Anonymkode: 83441...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister hår etter å ha dusjet, ja, men vil si at det er normalt. Ei kvinne mister omtrent 100 hårstrå hver dag. Føler du at du mister mye mer enn det?

Bruker du ofte lue? Går du ofte med hestehale? Dette er også ting som kan gjøre at du mister mer hår.... det finnes også shampoer mot hårtap... jeg har ikke så mye erfaring, men jeg har søkt litt på nettet, og det burde du også. Se om du finner noen andre svar eller spørsmål om akkurat dette på andre nettsider. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonymja skrev:

Jeg mister hår etter å ha dusjet, ja, men vil si at det er normalt. Ei kvinne mister omtrent 100 hårstrå hver dag. Føler du at du mister mye mer enn det?

Bruker du ofte lue? Går du ofte med hestehale? Dette er også ting som kan gjøre at du mister mer hår.... det finnes også shampoer mot hårtap... jeg har ikke så mye erfaring, men jeg har søkt litt på nettet, og det burde du også. Se om du finner noen andre svar eller spørsmål om akkurat dette på andre nettsider. 

 

jeg mistet hår når jeg tørket håret sån at nakken var dekket av hår. jeg har kort hår forresten. jeg bruker aldri lue eller noe annet på hodet enn bose hodetelefoner på jobben.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2017 den 22.30, Blomsterfluen skrev:

jeg mistet hår når jeg tørket håret sån at nakken var dekket av hår. jeg har kort hår forresten. jeg bruker aldri lue eller noe annet på hodet enn bose hodetelefoner på jobben.

Du kan jo trøste deg med at dersom du mister alt håret så ligner du mer på et pinnedyr:)

Anonymkode: 64c2f...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo trøste deg med at dersom du mister alt håret så ligner du mer på et pinnedyr:)

Anonymkode: 64c2f...dd3

åååå så søtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2017 den 17.11, Blomsterfluen skrev:

er det noen andre enn meg her på dol, som har opplevdat når du tørker håret etter dusj, og så skal tørke kroppen så er det masse hår på skulderpartiet og hånkleområdet brukt til å tørke håret, dekket av masse løsnet hårstrå, som om du skulle ha klippet håret i dusjen?

Jeg har ganske tykkt hår, men jeg liker ikke hvordan håret mitt er oppe på toppen, for jeg har altfor store viker synes jeg foran med luggen, men det dekker jeg til med å ha håret hengende nedover. Men jeg ser at jeg mister hår iblant, og mye hår, men jeg har ganske kraftig hår så for meg er det ikke merkbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...