Gå til innhold

Telefon som oppfører seg rart.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Du har ikke i vanvare satt på en alarm? 

Nei jeg rører ikke telefonen utenom å sende meldinger å ringe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noe annet som kom fra telefonen? Hva da?

En hallusinasjon er en sanseopplevelse uten at det foreligger en ytre påvirkning av sanseorganet. F.eks. at du hører og ser ting som ikke eksisterer eller er virkelige

Anonymkode: fd433...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noe annet som kom fra telefonen? Hva da?

Nei, noe annet enn telefonen.  Hvis det ikke er telefonens ringetone, ingen som ringer og ingenting i loggen, er det jo ingen innkommende samtale.  Da er det enten alarmen (hva slags ringelyd har den?) eller en helt annen lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En hallusinasjon er en sanseopplevelse uten at det foreligger en ytre påvirkning av sanseorganet. F.eks. at du hører og ser ting som ikke eksisterer eller er virkelige

Anonymkode: fd433...17c

Herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Nei, noe annet enn telefonen.  Hvis det ikke er telefonens ringetone, ingen som ringer og ingenting i loggen, er det jo ingen innkommende samtale.  Da er det enten alarmen (hva slags ringelyd har den?) eller en helt annen lyd. 

Alarmen på vekkerklokken har en helt annen lyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, laban skrev:

Men har du testet alarmen på telefonen? 

Ja. Den lyden som ringer er den klassiske samsung tonen. Alarmen er en helt annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Alarmen på vekkerklokken har en helt annen lyd. 

Jeg har fått noen lyder fra min telefon og. Fikk det da jeg var på treningssenteret forleden og spillte musikk i ørene mens jeg løp. Da kom det opp som om telefonen ringte, men det var ikke den som ringte. For det sto ikke at noen hadde ringt meg, men jeg fant ut at det var faktisk en ringetone som lå inne blant musikken min. Merkelig at den har havnet der, men den lå inne med musikklisten min. Så ja jeg fant ut av det i mitt tilfelle :) 

Iblant har det kommet noen rare ringelyder fra mobilen også, og da har det vist seg å være en signallyd om at jeg har en fullbooket mobil.. med alt for mye bilder, filer , apper osv. Jeg har også fått ringelyder som varsel på at jeg har fått en snapchatmelding, eller at noen har postet noe på instragram osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja. Den lyden som ringer er den klassiske samsung tonen. Alarmen er en helt annen. 

Så lyden var verken ringetonen eller alarmtonen?  Hvis det var helt feil lyd og ingen spor etter anropet, mener jeg at det må ha vært noe annet enn telefonen du hørte.  Den gjør jo ikke det der av seg selv mens den ligger i ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Iblant har det kommet noen rare ringelyder fra mobilen også, og da har det vist seg å være en signallyd om at jeg har en fullbooket mobil.. med alt for mye bilder, filer, apper osv. Jeg har også fått ringelyder som varsel på at jeg har fått en snapchatmelding, eller at noen har postet noe på instagram osv.

Men sånt er synlig på telefonen, er det ikke?  Det går an å se hva den forsøker å varsle om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Så lyden var verken ringetonen eller alarmtonen?  Hvis det var helt feil lyd og ingen spor etter anropet, mener jeg at det må ha vært noe annet enn telefonen du hørte.  Den gjør jo ikke det der av seg selv mens den ligger i ro. 

Min mobil lager lyder selv om den ligger i ro iblant. Foreks så kommer det stadig opp en lyd som høres ut som en slags ringelyd og der står det at mobilen har problemer pga den har for mye apper osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har fått noen lyder fra min telefon og. Fikk det da jeg var på treningssenteret forleden og spillte musikk i ørene mens jeg løp. Da kom det opp som om telefonen ringte, men det var ikke den som ringte. For det sto ikke at noen hadde ringt meg, men jeg fant ut at det var faktisk en ringetone som lå inne blant musikken min. Merkelig at den har havnet der, men den lå inne med musikklisten min. Så ja jeg fant ut av det i mitt tilfelle :) 

Iblant har det kommet noen rare ringelyder fra mobilen også, og da har det vist seg å være en signallyd om at jeg har en fullbooket mobil.. med alt for mye bilder, filer , apper osv. Jeg har også fått ringelyder som varsel på at jeg har fått en snapchatmelding, eller at noen har postet noe på instragram osv. 

Ok, min telefon er bare helt vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, laban skrev:

Men sånt er synlig på telefonen, er det ikke?  Det går an å se hva den forsøker å varsle om?

Jeg får opp hva den varsler om. Men jeg trodde noenganger at det var oppringinger og sjekket det først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Foreks så kommer det stadig opp en lyd som høres ut som en slags ringelyd og der står det at mobilen har problemer pga den har for mye apper osv. 

Ja, men da kommer lyden sammen med en forklaring, gjør den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laban skrev:

Så lyden var verken ringetonen eller alarmtonen?  Hvis det var helt feil lyd og ingen spor etter anropet, mener jeg at det må ha vært noe annet enn telefonen du hørte.  Den gjør jo ikke det der av seg selv mens den ligger i ro. 

Jo den gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, min telefon er bare helt vill.

Min mobil kan også hoppe seg automatisk inn på alt den ikke skal inn på av nettsider osv.. Tror min er overfølsom. Mulig din er det samme? 

Jeg vet at enkelte mobiler kan leve sitt eget liv om de har fått seg et slag i bakken osv,... slik som min har fått ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Ja, men da kommer lyden sammen med en forklaring, gjør den ikke?

Som oftest kan forklaringen spores. Jeg har alltid funnet forklaring til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Som oftest kan forklaringen spores. Jeg har alltid funnet forklaring til det. 

Og forklaringen er garantert ikke ånder. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Min mobil kan også hoppe seg automatisk inn på alt den ikke skal inn på av nettsider osv.. Tror min er overfølsom. Mulig din er det samme? 

Ja, men jeg finner ikke noen forklaring på det. Det vises ikke på telefonen, og jeg har da ikke sykkel bjelle riinging på telefonen. Det hele er merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...