Gå til innhold

Telefon som oppfører seg rart.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, gråstein skrev:

Og forklaringen er garantert ikke ånder. :ph34r:

Forklaringen kan være at mine energier påvirker telefonen og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, laban skrev:

Skjedde ikke dette mens du sov?

Jo noen ganger skjer det når jeg sover, andre ganger når jeg er våken. Og andre har hørt det også, så det er ikke innbillning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo noen ganger skjer det når jeg sover, andre ganger når jeg er våken. Og andre har hørt det også, så det er ikke innbillning :) 

Poenget mitt var at du påvirker helt sikkert ikke telefonen din mens du sover, hvis du har lagt den et sted du ikke kan komme borti den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, laban skrev:

Poenget mitt var at du påvirker helt sikkert ikke telefonen din mens du sover, hvis du har lagt den et sted du ikke kan komme borti den.

Energiene mine påvirker den, den ligger ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Energiene mine påvirker den, den ligger ved siden av meg.

Sånt tror jo ikke jeg på.  Det er mye rart som kan skje med smarttelefoner, men du er ikke årsaken når du sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, laban skrev:

Sånt tror jo ikke jeg på.  Det er mye rart som kan skje med smarttelefoner, men du er ikke årsaken når du sover.

Neivel, tro hva du vil da. Men jeg er sikker på at det er sånn, den har jo vært umulig fra dag en. Får se nå når jeg får meg ny telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Forklaringen kan være at mine energier påvirker telefonen og. 

Altså, det er umulig at dine, eller andres, "energier" kan påvirke telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Altså, det er umulig at dine, eller andres, "energier" kan påvirke telefonen.

Nei det er fullt mulig. Alt er energi og påvirker hverandre, telefonen er energi og det er vi også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, men jeg finner ikke noen forklaring på det. Det vises ikke på telefonen, og jeg har da ikke sykkel bjelle riinging på telefonen. Det hele er merkelig. 

Det finnes en (og sikkert flere) meldings-lyder som høres ut som en sykkelbjelle. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det finnes en (og sikkert flere) meldings-lyder som høres ut som en sykkelbjelle. :) 

Ikke på min telefon. Men greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke på min telefon. Men greit :) 

Men altså - om det er en sykkelbjellelyd så er det jo nærliggende å anta at noen sykler forbi og dinger med bjella...Og ja, det kan skje også midt på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er fullt mulig. Alt er energi og påvirker hverandre, telefonen er energi og det er vi også. 

Din "energi" kan ikke påvirke telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, gråstein skrev:

Og forklaringen er garantert ikke ånder. :ph34r:

Jeg tror ikke at noen ånder holder på med min telefon. 

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja, men jeg finner ikke noen forklaring på det. Det vises ikke på telefonen, og jeg har da ikke sykkel bjelle riinging på telefonen. Det hele er merkelig. 

Merkelig. Kan være noe galt med telefonen. At den har slått seg litt vrang på en måte? Min telefon er helt ute å kjøre iblant. Utrolig at den funker. Haha tør nesten ikke si hvor den har vært... Før sommeren i fjor så klarte jeg å prestere å miste den i do på jobben ;). Tok den opp igjen og skulle til å kaste den men så viste det seg at den virket. Har vasket den godt altså ;) . Har mistet den støtt og stadig i bakken også. hahaha . Utrolig at denne telefonen funker i det hele tatt :D

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt interessant at de gangene du skriver her at telefonen gjør merkelige ting, er de gangene du ikke går på medisiner. Tilfeldig? Tror ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Men altså - om det er en sykkelbjellelyd så er det jo nærliggende å anta at noen sykler forbi og dinger med bjella...Og ja, det kan skje også midt på natten.

Det kom fra telefonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trine skrev:

Det er litt interessant at de gangene du skriver her at telefonen gjør merkelige ting, er de gangene du ikke går på medisiner. Tilfeldig? Tror ikke det!

Får se nå som jeg har fått meg ny telefon da. Men får jo ikke til å laste ned musikk, kjøpte en sang men er ikke på telefonen. Noen som vet hvor man laster ned til telefonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg tror ikke at noen ånder holder på med min telefon. 

Merkelig. Kan være noe galt med telefonen. At den har slått seg litt vrang på en måte? Min telefon er helt ute å kjøre iblant. Utrolig at den funker. Haha tør nesten ikke si hvor den har vært... Før sommeren i fjor så klarte jeg å prestere å miste den i do på jobben ;). Tok den opp igjen og skulle til å kaste den men så viste det seg at den virket. Har vasket den godt altså ;) . Har mistet den støtt og stadig i bakken også. hahaha . Utrolig at denne telefonen funker i det hele tatt :D

Kan være det er noe galt med den, men har nå fått min nye. Men klarer ikke laste ned musikk :( Må jo ha min egen ringetone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Med de merkelig rare ting som har munnet om avlytting og andre ting jeg har opplevd med telefoner og radio og TV så har årsaken vært en liten ledning som er falt ut eller noe feil ved. Som jeg via diverse hjelp har funnet ut av til slutt ved  de fleste opplevelser til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Kan være det er noe galt med den, men har nå fått min nye. Men klarer ikke laste ned musikk :( Må jo ha min egen ringetone. 

uffda... kjedelig når du ikke får lastet ned musikk. :( . Det bør jo la seg gjøre på en mobil... i disse dager... har du lest brukerveiledningen for mobilen? 

Ja jeg tror at det kan ha vært noe galt med den gamle mobilen din. Min kunne faktisk også leve sitt eget liv på en måte. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...