Gå til innhold

Er det veldig unormalt å aldri ha vært «på fest» og aldri vært «på byen»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det spørs hva man kaller byen: jeg kaller det å gå ut på byen for å gå inn på en bar og drikke, og sjekke opp folk... Men jeg var ute i sommer på en slags bar og traff noen jeg kjenner uten å sitte der for å flørte eller sjekke opp. Så kanskje jeg har vært ute allikevel :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Mina1 skrev:

Det spørs hva man kaller byen: jeg kaller det å gå ut på byen for å gå inn på en bar og drikke, og sjekke opp folk... Men jeg var ute i sommer på en slags bar og traff noen jeg kjenner uten å sitte der for å flørte eller sjekke opp. Så kanskje jeg har vært ute allikevel :D 

Noen ganger i året er jeg på byen med venninner, og det kan nok bli både drikking og kikking, men sjekking er ikke en del av opplegget. I hvertfall ikke sjekking i form av flørt med sikte på noe mer 😆. Når jeg tenker meg om er det gjerne med minst en singel, som nok til en viss grad er på sjekker’n, men hovedformålet er alltid å ha det hyggelig med de vi går ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi blir gjerne sett ned på som noen rare særinger.

Anonymkode: 8593d...4af

 

Ja, men hva så, egentlig? Selv har jeg ikke noen problemer i dag med å bli sett på som litt sær og rar. Det blir en vane å leve med sannheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Ja, men hva så, egentlig? Selv har jeg ikke noen problemer i dag med å bli sett på som litt sær og rar. Det blir en vane å leve med sannheten ;)

Jeg er faktisk stolt over å være den sære rare meg. :). Faktisk så er ofte de sære rare litt interessante og. ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 30.12.2017 den 21.13, Eva Sofie skrev:

 

Ja, men hva så, egentlig? Selv har jeg ikke noen problemer i dag med å bli sett på som litt sær og rar. Det blir en vane å leve med sannheten ;)

Men blir nesten uglesett og hetset.

Anonymkode: 2732a...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...