Gå til innhold

Nå er det trendy med mønstret gulv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det blir alt for rotete og for voldsomt å se på for meg. Det kan være stilig, men det fordrer et veldig minimalistisk rom ellers og det passer ikke meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir altfor rotete for meg også, øya kommer til å gå i kryss hvis jeg skulle hatt det slik. Selv trenger jeg rolige farger rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du tenke deg slike gulv?

Ikke hjemme, nei.  Det kan kanskje passe i store rom uten noe særlig innredning / møbler.  Det er forskjell på et butikklokale, en hotellresepsjon og en privatbolig.

De stripene på det øverste bildet fikk jeg litt 3D-fornemmelser av, som om gulvet var humpete.  Det er ikke sikkert det ser slik ut i virkeligheten, men det blir i meste laget for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Er det slik enkelte kaller kork men som egentlig er linoliumsbelegg?

Har det ikke vært sånn bestandig at alt går i trender og noen ganger er litt lik noe som en gang var men som ikke lenger passer det samme støpsel?

Med må gi tingene tiden vi ofte ikke har. Mange ting kunne vi kanskje også lage selv hvis vi hadde tid og krefter nok og stolte nok på oss selv og hadde mindre angst for andres verdidommer.  Alle er vel enig i målet om mindre bruk og kast. Alt er ikke så lett bestandig når man har ti tommeltotter som mange av oss har tror jeg. Men alt kan selvfølgelig bli annerledes. Vidunderlige nye gulv kan legges også av de som aldri har prøvd kanskje? Reklamens makt er stor tror jeg uten tvil og går man sammen er det kanskje gulvet lagt i en fei.😊

Personlig finner jeg ingen mening nå lenger i  masse reklame og ting og tang nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det ser fint ut i eksemplene, men jeg tror det av flere grunner ikke vil gjøre seg hjemme hos meg.

 

For øvrig byr jeg meg fint lite om hva som er trendy når det gjelder interiøt, men innrømmer glatt at jeg påvirkes av trender. Det ser jeg gjerne i ettertid, når jeg innser at jeg ikke har vært så alene om mine valg som jeg trodde under planleggingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...