Gå til innhold

Huff hjelp pls


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok så her er greia, dama mi har fortsatt jomfruhinna. Hun har en sånn septate hymen som det kalles på engelsk og jeg vet ikke om hun vet det, hun virker bare ganske usikker og dytter meg litt bort om jeg kommer for nært. Altså jeg er ei jente så jeg kommer ikke til å sprekke den og fordi det kommer garantert til å gjøre helt jæævlig vondt. 

Uansett så virker hun litt usikker da og jeg vet ikke om den mulig skaper andre problemer for henne, men jeg tenker at jeg burde sikkert lufte ideen for henne at hun kan få den fjernet? For det er ikke som om hun kommer til å ligge med en fyr og sprekke den slik. Og så vet jeg ikke om hun synes det gjør vondt eller ja.. jeg vet ikke folk er jo super sensitive når det kommer til privat deler så jeg vet ikke om jeg burde si noe?

Anonymkode: 34dbd...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jofruhinne finnes ikke: tilstanden du sikter til er at det er to hull i kjedekransen som gjerne betegnes som jomfuhinnen i stedet for ett så vidt jeg har skjønt det. Det beste er vel bare at hun tar en tur til en gynekolog som kan sjekke henne?

Anonymkode: ed46a...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvor gammel er hun? kan hun bruke tampong ved menstruasjon? Hvis det ikke er et problem for hennes, så er det vel bare å se det an. 'Jomfruhinnen' (skjedekransen) kan være delt, så det er en streng imellom. Hvis den ikke brister ved penetrasjon, så kan legen klippe den over i lokalbedøvelse.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...