Gå til innhold

Konstant våt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er kvinne på 19 år som sliter med forskjellige underlivsplager. Jeg har det siste året vært konstant våt nedentil. Dette er pinlig siden det kan komme kleine lyder når jeg feks går eller beveger meg, ikke en såkalt fittefis, men du kan høre at det er vått der. Og det klør mye til tider, har brukt canesten uten effekt? Dette er noe som plager meg veldig. Vet noen hva det kan være?

Anonymkode: f3fb5...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er kvinne på 19 år som sliter med forskjellige underlivsplager. Jeg har det siste året vært konstant våt nedentil. Dette er pinlig siden det kan komme kleine lyder når jeg feks går eller beveger meg, ikke en såkalt fittefis, men du kan høre at det er vått der. Og det klør mye til tider, har brukt canesten uten effekt? Dette er noe som plager meg veldig. Vet noen hva det kan være?

Anonymkode: f3fb5...057

Jeg tolker det som utflod men dersom du plages med det ville jeg tatt en GU for å sjekke om alt var slik det skulle.

Anonymkode: 5a02b...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er bare "vanlig" utflod som kommer ut, men det er noe pinlig at det kommer lyder av og til når jeg beveger meg:unsure:og denne kløen er intens av og til. Har mistenkt klamydia, men det er ikke akkurat slik at det svir så mye.. skal teste meg

Anonymkode: f3fb5...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er bare "vanlig" utflod som kommer ut, men det er noe pinlig at det kommer lyder av og til når jeg beveger meg:unsure:og denne kløen er intens av og til. Har mistenkt klamydia, men det er ikke akkurat slik at det svir så mye.. skal teste meg

Anonymkode: f3fb5...057

Sterk kløe i underlivet kan være et tegn på mye, blant annet diabetes, jeg ville som sagt dratt til en gynekolog.

Anonymkode: 5a02b...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er bare "vanlig" utflod som kommer ut, men det er noe pinlig at det kommer lyder av og til når jeg beveger meg:unsure:og denne kløen er intens av og til. Har mistenkt klamydia, men det er ikke akkurat slik at det svir så mye.. skal teste meg

Anonymkode: f3fb5...057

Jeg ville testet meg. Det er ikke sikkert at det er annet enn utflod.. Jeg har vært mye våt der i sin tid :D haha , og uten å hatt noen sykdommer. Men råder deg allikevel å teste deg. Er svært mange unge som får klamidia i dag... Kjenner noen som har hatt det. Jeg har ikke hatt det. Men lurt å teste seg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...