Gå til innhold

2018 ... hva kan vi gjøre for å la alt bli bra


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

1 time siden, stjernestøv skrev:

Takk for det :) Gjør ikke så mye jeg da, fryser i dag brrr!

Man har godt av å ikke gjøre noe som helst også , iblant altså :) Jeg forsøker å roe litt ned i dag og. Orker ikke å gjøre så veldig mye. Synes det er kaldt ute. Skulle gjerne tatt en tur på treningssenteret å trene litt styrke men jeg har nok med løpeturen min.. Nå får jeg heller roe ned. Har trent 3 ganger denne uken forløbig og det får holde forløbig..!. Jeg kan ikke bare drive med å trene... Må gjøre annet også. Nå forsøker jeg å lage et system i papirer osv. Har vasket alle gulv i dag også. Bare for den gode følelsen sin del. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Man har godt av å ikke gjøre noe som helst også , iblant altså :) Jeg forsøker å roe litt ned i dag og. Orker ikke å gjøre så veldig mye. Synes det er kaldt ute. Skulle gjerne tatt en tur på treningssenteret å trene litt styrke men jeg har nok med løpeturen min.. Nå får jeg heller roe ned. Har trent 3 ganger denne uken forløbig og det får holde forløbig..!. Jeg kan ikke bare drive med å trene... Må gjøre annet også. Nå forsøker jeg å lage et system i papirer osv. Har vasket alle gulv i dag også. Bare for den gode følelsen sin del. 

 

Det var ikke dårlig, du er jo veldig aktiv da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke dårlig, du er jo veldig aktiv da :) 

Takk :) . Kanskje jeg er mer aktiv enn jeg tror :D . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@stjernestøv : jeg ser en veldig god film nå : heter Yoy Ride på netflix med skjønne Paul Walker i hovedrollen... <3 . Jeg forsøker å være aktiv og finne på ting hele tidden for tiden. Er terapi for meg det. Nå ser jeg film ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv : jeg ser en veldig god film nå : heter Yoy Ride på netflix med skjønne Paul Walker i hovedrollen... <3 . Jeg forsøker å være aktiv og finne på ting hele tidden for tiden. Er terapi for meg det. Nå ser jeg film ;) 

Ok, komedie? Følger med på en cowboy serie, bra den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jo det er noe jeg kunne ønske skulle vært annerledes i verden. Jeg skulle ønske at folk lot andre mennesker og deres barn i fred helt generelt. Idet hele tatt ønsker fred i verden for det nye året.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok, komedie? Følger med på en cowboy serie, bra den :) 

Nei, thriller/ skrekk film vil jeg tro. Den var veldig god, men det fins oppfølgere til filmen også tror jeg... Paul Walker var en skjønn fyr.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Å flytte kan være lurt. Enkelte kommuner er helt på jordet i praktisering av regelverk når det kanskje gjelder fritt sykehusvalg eller sykehjemsplass og flere andre ting.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, Mina1 skrev:

Nei, thriller/ skrekk film vil jeg tro. Den var veldig god, men det fins oppfølgere til filmen også tror jeg... Paul Walker var en skjønn fyr.... 

Får gi den en sjanse da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Får gi den en sjanse da :) 

Den var ganske god. Men litt kjipt at den blir som serie. For jeg liker at filmer slutter. Den filmen tror jeg skal ha oppfølgere .... Men så søt Paul Walker var.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Den var ganske god. Men litt kjipt at den blir som serie. For jeg liker at filmer slutter. Den filmen tror jeg skal ha oppfølgere .... Men så søt Paul Walker var.... 

Å blir det serie ja. Er jo kjekt å ha noe å følge med på:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Man faller lett inn i samme "rullen" som vanlig ;) . Man tenker ofte når nyttår kommer at nå skal alt bli så bra... og så mye bedre, men så ramler man inn i de samme faktene igjen. Men men uansett: året så langt har vært helt okey :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Alt har blitt bra. Det er status i mitt liv nå. Hadde jo problemer på hjemmebane og ble behandlet som spedalsk i noen år. Trodde 2018 skulle handle om å gjøre det slutt. Med litt hjelp av parterapi ble det på mystisk vis bra igjen. Terapien handlet mye å høre på hva som er feil med meg av stort og smått. Det ble litt overveldende.  Noe var jeg klart skyldig i. Noe var sånt som jeg ikke kan forandre og noe var urimelig. Noe var rett og slett misforståelser. Vi fikk noen enkle hjemmelekser. Merkelig nok ble ting gradvis bedre.  Mye lettere stemning i hverdagen. Nå er det noen som klamrer seg inntil meg midt på natten sånn som nyforelskede gjør. Jeg trodde ikke det gikk an. Jeg trodde egentlig at hvis et forhold  først virkelig var såpass dødt så lenge,  så kunne det i beste fall bli noe halvdårlig med massiv innsats. Nå føler jeg meg bare kjempeheldig.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Alt har blitt bra. Det er status i mitt liv nå. Hadde jo problemer på hjemmebane og ble behandlet som spedalsk i noen år. Trodde 2018 skulle handle om å gjøre det slutt. Med litt hjelp av parterapi ble det på mystisk vis bra igjen. Terapien handlet mye å høre på hva som er feil med meg av stort og smått. Det ble litt overveldende.  Noe var jeg klart skyldig i. Noe var sånt som jeg ikke kan forandre og noe var urimelig. Noe var rett og slett misforståelser. Vi fikk noen enkle hjemmelekser. Merkelig nok ble ting gradvis bedre.  Mye lettere stemning i hverdagen. Nå er det noen som klamrer seg inntil meg midt på natten sånn som nyforelskede gjør. Jeg trodde ikke det gikk an. Jeg trodde egentlig at hvis et forhold  først virkelig var såpass dødt så lenge,  så kunne det i beste fall bli noe halvdårlig med massiv innsats. Nå føler jeg meg bare kjempeheldig.:wub:

For en utrolig herlig lesing! Er SÅ glad på din/deres vegne ❣️

Mitt liv har også blitt betydelig bedre. Har gjort noen endringer. Jeg har tilogmed fått 2 jobbtilbud denne uke og får mulighens også et tredje tilbud neste uke. Helt utrolig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Alt har blitt bra. Det er status i mitt liv nå. Hadde jo problemer på hjemmebane og ble behandlet som spedalsk i noen år. Trodde 2018 skulle handle om å gjøre det slutt. Med litt hjelp av parterapi ble det på mystisk vis bra igjen. Terapien handlet mye å høre på hva som er feil med meg av stort og smått. Det ble litt overveldende.  Noe var jeg klart skyldig i. Noe var sånt som jeg ikke kan forandre og noe var urimelig. Noe var rett og slett misforståelser. Vi fikk noen enkle hjemmelekser. Merkelig nok ble ting gradvis bedre.  Mye lettere stemning i hverdagen. Nå er det noen som klamrer seg inntil meg midt på natten sånn som nyforelskede gjør. Jeg trodde ikke det gikk an. Jeg trodde egentlig at hvis et forhold  først virkelig var såpass dødt så lenge,  så kunne det i beste fall bli noe halvdårlig med massiv innsats. Nå føler jeg meg bare kjempeheldig.:wub:

Så bra :) Dette var godt å lese.

Unner deg alt godt:) Kos deg som "nyforelsket" :) Godt å se at ting kan snu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, MxxM skrev:

For en utrolig herlig lesing! Er SÅ glad på din/deres vegne ❣️

Mitt liv har også blitt betydelig bedre. Har gjort noen endringer. Jeg har tilogmed fått 2 jobbtilbud denne uke og får mulighens også et tredje tilbud neste uke. Helt utrolig! 

To jobbtilbud er imponerende! Lykke til:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...