Gå til innhold

Jeg trenger noen å prate med. Nå.


Salmiakk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei:)

Anonymkode: 8d213...7de

Hei! Og takk for at det finnes totalt ukjente mennesker i natten, når man absolutt ikke kunne tenke seg å kontakte venner eller familie. Jeg er lei. Dritt lei. Fullstendig. Ja, jeg syter, men har fått mer enn nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske lei, men orker heller ikke snakke med venner og familie. Jeg er på en måte lei av dem også. 

Anonymkode: 8d213...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et forhold. Hvor alt jeg gjør er galt. Feil. Idiotisk. Teit. Til og med handlinger av ren kjærlighet og godhet blir kritisert. Joda, «dropp det mennesket», «du er bedre enn det der», «mange fisk i havet», jada, krystallklart for meg. Men følelsene mine biter jo ikke på det der. Å bli dumpet en gang i uken fordi man har gjort noe feil, eller rett for den saks skyld. Jeg er så ferdig. Kjenner kroppen min kortslutter innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..stort sett er det bare to grunner til at noen "dumper" kjæresten hele tiden.

1) de mener det, vil ut av forholdet men klarer ikke close det helt/ombestemmer seg

2) man er såret, sint, usikker eller utrygg selv og dumper kjæresten hele tiden for at han/hun skal forstå/vise kjærlighet/være der osv. eller kanskje med andre ord dumper for å få en reaksjon eller slippe bli dumpet selv

Anonymkode: 8d213...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske enig. Men når jeg får høre hater deg/elsker deg i løpet av én time. Ofte. Er da lov å bevege seg ut på tynn is og lure på om vedkommende skulle fått snakket med noen? Jeg føler hun er ustabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Salmiakk skrev:

Ganske enig. Men når jeg får høre hater deg/elsker deg i løpet av én time. Ofte. Er da lov å bevege seg ut på tynn is og lure på om vedkommende skulle fått snakket med noen? Jeg føler hun er ustabil. 

Da holder jeg en 99,9% knapp på at hun elsker deg og 0.01%knapp på at hun prøver å bli kvitt deg. Elsker deg/hater deg er to sider av samme sak. Hun trenger ikke være ustabil. Kan hun være utrygg på deg? Ha grunner til å tro at du ikke er like glad i henne, som hun er i deg f.eks?

Anonymkode: 8d213...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med prioriteringer? Setter du henne foran venner og familie og sånt? Å bli nedprioritert av kjæresten er typisk ting som gir utrygghet.

 

Anonymkode: 8d213...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg steker vafler. Skal besøke min mor håper jeg. Vi gjør alle tingene på vår måte. Det finnes ingen fasit for annet enn regnestykker og sjakk og roboter.😊

Anonymkode: d09fb...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Salmiakk skrev:

Ja jeg vet. Men jeg vil bare være best. Stille opp. Hjelpe til. Alltid. 

Henne eller andre folk?

Anonymkode: 8d213...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg steker vafler. Skal besøke min mor håper jeg. Vi gjør alle tingene på vår måte. Det finnes ingen fasit for annet enn regnestykker og sjakk og roboter.😊

Anonymkode: d09fb...894

Du burde ikke rote på slike forum når du har tatt en dram for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Salmiakk skrev:

Jeg er i et forhold. Hvor alt jeg gjør er galt. Feil. Idiotisk. Teit. Til og med handlinger av ren kjærlighet og godhet blir kritisert. Joda, «dropp det mennesket», «du er bedre enn det der», «mange fisk i havet», jada, krystallklart for meg. Men følelsene mine biter jo ikke på det der. Å bli dumpet en gang i uken fordi man har gjort noe feil, eller rett for den saks skyld. Jeg er så ferdig. Kjenner kroppen min kortslutter innvendig. 

Føler med deg. Det er vondt å bli dumpet. Jeg anbefaler deg å gå ut fra forholdet hvis noen driver på slik med deg, før du blir forlatt for godt selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Salmiakk skrev:

Ja, vi har begge gjort dumme ting. Men det er historie. Blanke ark for lenge siden. Men nå? Nei. Sorterer faen druestein for henne  

Det er ofte to sider i et forhold: og det viktigste er å prate om det. Råder deg til å prate ut og forsøke å sette seg inn i hveandres sider av situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Salmiakk skrev:

Ja jeg vet. Men jeg vil bare være best. Stille opp. Hjelpe til. Alltid. 

Kanskje du skal bli flinkere til å sette grenser overfor henne. Kan det være at hun presser deg for å få deg til å vise at du kan si nei også til henne? Om du alltid sier ja og kaster alt du har i hendene for å lystre hennes minste vink så er det kanskje et taust rop om at du skal bli flinkere til å stå opp for deg selv? Det er selvfølgelig veldig hyggelig med en partner som stiller opp for en, men når det går så langt at vedkommende lever kun gjennom partneren sin så har det gått for langt den veien. Uten at jeg vet om det er sånn hos dere altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...