Gå til innhold

@stjernestøv.. og dere andre: noen gode filmer?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

På 17.1.2018 den 21.50, Mina1 skrev:

Det er sant. Nå avslører jeg for mye men filmen var bra, men slutten er ikke bra ;). Men jeg angrer ikke på at jeg så filmen. 

Slutten var da glimrende!! Endelig en big budget film som tør gi seerne det de (tror) de ikke vil ha. Terningkast 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    27

  • AnonymBruker

    4

  • gråstein

    4

  • påskelilje

    2

6 timer siden, gråstein skrev:

Slutten var da glimrende!! Endelig en big budget film som tør gi seerne det de (tror) de ikke vil ha. Terningkast 5.

Synes du virkelig at slutten var glimrende ? :D;). Da liker du sikkert filmen funny games og....  ja noen filmselskap tør å gi seerne slutten de ikke vil ha... lurer på hvorfor? Selvtillit ;)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mina1 skrev:

Synes du virkelig at slutten var glimrende ? :D;). Da liker du sikkert filmen funny games og....  ja noen filmselskap tør å gi seerne slutten de ikke vil ha... lurer på hvorfor? Selvtillit ;)

Ja, jeg liker filmer med originale klisjefrie avslutninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

Vil aldri råde deg til å se kveldens film... blodig , voldelig og sadistisk grusom: Funny Games het den... helt forferdelig... Grusom slutt på den og. 

Har sett den, var grusom den ja :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er iallefall ikke sånn at man får lyst å se "funny games" i reprise :D hahaha.. Da hadde man vært fullstendig sprø @stjernestøv  ;) 

Er det andre som har en film å dele så bare kom med den? Har du flere @stjernestøv så må du også bare komme med de? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Og det er iallefall ikke sånn at man får lyst å se "funny games" i reprise :D hahaha.. Da hadde man vært fullstendig sprø @stjernestøv  ;) 

Er det andre som har en film å dele så bare kom med den? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, gråstein skrev:

 

 

Takk så mye for filmforslag :) .Den siste filmen du la inn, den skal jeg forsøke å finne på nettet og se. Den ser bra ut!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mina1 skrev:

Og det er iallefall ikke sånn at man får lyst å se "funny games" i reprise :D hahaha.. Da hadde man vært fullstendig sprø @stjernestøv  ;) 

Er det andre som har en film å dele så bare kom med den? Har du flere @stjernestøv så må du også bare komme med de? 

Nei ikke lyst å se den syke filmen igjen :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei ikke lyst å se den syke filmen igjen :( 

 

Jeg så "open house" nå, og den var også syk!. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene og jeg så en så fin film i går, på Netflix: "The Notebook".

Nydelig film, der tårene mine rant som elver på slutten (jeg griner nesten aldri av filmer) :wub:

Anbefales hvis du vil se en ordentlig god kjærlighetsfilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg så "open house" nå, og den var også syk!. :( 

Ja helt syk den også, så slutten i dag. Meget skuffende og ingen forklaring på hvorfor ting gikk som det gikk :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja helt syk den også, så slutten i dag. Meget skuffende og ingen forklaring på hvorfor ting gikk som det gikk :( 

Enig med deg. Hadde jeg vært klar over slutten: da hadde jeg ikke sett filmen. :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Mina1 skrev:

Enig med deg. Hadde jeg vært klar over slutten: da hadde jeg ikke sett filmen. :( .

Ikke jeg heller,veldig forvirrende :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke jeg heller,veldig forvirrende :( 

Helt enig. Det var en psykologisk grøsser thriller eller noe i den dur. Så den var vanskelig å forstå. 

Utifra min tolkning så var det slik at det var mannen til den "enken" i nabohuset som var i huset. Og han var ikke død. Men hun var del i det. Jeg er fortsatt ikke sikker altså. Det hele kunne også være et traume i en drøm fra den unge gutten sin side ... Altså alt som skjedde etter farens død. Men tror mest på min første teori.... Den var uforståelig rar slutt og helt rar film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Helt enig. Det var en psykologisk grøsser thriller eller noe i den dur. Så den var vanskelig å forstå. 

Utifra min tolkning så var det slik at det var mannen til den "enken" i nabohuset som var i huset. Og han var ikke død. Men hun var del i det. Jeg er fortsatt ikke sikker altså. Det hele kunne også være et traume i en drøm fra den unge gutten sin side ... Altså alt som skjedde etter farens død. Men tror mest på min første teori.... Den var uforståelig rar slutt og helt rar film. 

Ok takk for forklaringen. Ja det var en rar film, så jo bra ut i begynnelsen men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok takk for forklaringen. Ja det var en rar film, så jo bra ut i begynnelsen men men. 

Ja, det gjorde den. Den var veldig vanskelig å forstå. Det kunne virke som om den gutten som opplevde faren sin dø på den måten fikk traumer av det og at det var hans traumer vi så. Var en virkelig uforståelig film. Men min tolkning går mest utover at det må ha vært mannen til naboen som gjorde alt dette. Men helt syk film!!!!. Funny games var også helt syk, for der sitter man full i nerver og blir glad da lille gutten i huset klarer å løpe seg fri lenge fra disse psykopatiske djevlene, og så sitter man i nerver bortkastet, for alt går så galt det kunne gå uansett. 

Håper det dukker opp noen bedre filmer etterhvert. Selvsagt så er ikke alle slutter lykkelige... det er jo sånn det er i virkeligheten også.. men men når man sitter å ser på en film som underholdning så må jeg si at ønsket er at filmen skal ha en happy ending. :) 

Forresten : jeg husker at jeg så en norsk film med psykriatriske gåter i også en gang, og den var ganske umulig å forstå. Husker at jeg måtte søke opp på nettet om hvordan andre tolket filmen... Mulig de lager noen slike vrier av og til. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, det gjorde den. Den var veldig vanskelig å forstå. Det kunne virke som om den gutten som opplevde faren sin dø på den måten fikk traumer av det og at det var hans traumer vi så. Var en virkelig uforståelig film. Men min tolkning går mest utover at det må ha vært mannen til naboen som gjorde alt dette. Men helt syk film!!!!. Funny games var også helt syk, for der sitter man full i nerver og blir glad da lille gutten i huset klarer å løpe seg fri lenge fra disse psykopatiske djevlene, og så sitter man i nerver bortkastet, for alt går så galt det kunne gå uansett. 

Håper det dukker opp noen bedre filmer etterhvert. Selvsagt så er ikke alle slutter lykkelige... det er jo sånn det er i virkeligheten også.. men men når man sitter å ser på en film som underholdning så må jeg si at ønsket er at filmen skal ha en happy ending. :) 

Forresten : jeg husker at jeg så en norsk film med psykriatriske gåter i også en gang, og den var ganske umulig å forstå. Husker at jeg måtte søke opp på nettet om hvordan andre tolket filmen... Mulig de lager noen slike vrier av og til. 

Har begynt med "hearttrhob" nå men vet ikke om det er noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har begynt med "hearttrhob" nå men vet ikke om det er noe. 

Håper den er god. Si ifra hvis den er til å anbefale å se :) . Neste gang håper jeg på en lykkelig slutt i filmene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Håper den er god. Si ifra hvis den er til å anbefale å se :) . Neste gang håper jeg på en lykkelig slutt i filmene. 

Ja man håper jo på en lykkelig slutt og ikke bare elendighet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...